Skip to content

Stranie pofta de mine

Martie 21, 2011

Imi mananc cateodata unghiile. Parca in ciuda manichiurilor perfecte, a ojelor mele scumpe, a mesajelor pe care le transmit mainile ingrijite. N-o fac niciodata constient, si-mi plang prea tarziu carnea roasa, nu-mi inteleg nici eu pofta nebuna de-a sfasia ceva atat de fragil… Imi linisteste nebunia din fiecare por mirosul ala intens de acetona, imi uratesc dinadins fereastra catre lume ca sa nu-i trezeasca nimanui interes interiorul. Imi rod adesea unghiile si las sufletul sa-mi roada randurile…

* Acest post participa la provocarea culinara lansata de Calin in cadrul concursului de Proza Arhiscurta (PA), in concretul celor 500 de semne, aici.

6 comentarii leave one →
  1. Martie 26, 2011 12:14

    trebuie sa ne dam cu ardei iute pe unghii :)) ca si eu mi le mananc non-stop:))

    • Martie 26, 2011 14:46

      Iri, crede-ma ca am incercat toate metodele! Sunt prea bune… 😛
      Bine ai venit pe Pavajul de Catifea… Prima data?

Trackbacks

  1. PAftă bună! « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  2. 1, 2, 3 PAfte « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  3. Poveste de vis (28) « Teo Negură
  4. Poezia de Sambata (46) « LA +ILM

Lasă un răspuns

