Skip to content

X BOX

Martie 28, 2011

Nu stiu altii cat sunt de “in tema”, dar eu am intrat prima data in contact “fizic” (ca Youtube-ul nu se pune!) cu frumusetea asta de joc, abia aseara. Nu stiu cat e de nou, cat e de vechi sau cati dintre voi vor spune ca pe vremea cand ei se jucau pe X BOX eu ma-ncaltam cu fesul sau mergeam in picioare pe sub pat, cu mainile ridicate. Cert e ca mi-a placut la nebunie. Asa cum zice si reclama lui, ce poate fi mai misto decat sa faci sport si sa te distrezi copios in acelasi timp, in intimitatea sufrageriei tale. Sau, in cazul nostru, in intimitatea sufrageriei prietenilor nsotri Luminita (despre care v-am mai povestit!) si Radu (despre care o sa va tot povestesc probabil!).

Da ce ne-am scanat trupusoarele in fata aparatului-minune (interesanta chestie domne’!), am testat o groaza de sporturi, de la bowling (unde, desigur, dadeam strike-uri intr-o veselie, ca si in realitate cand joc!) la volei, box, atletism, tenis de masa si inca vreo cateva joculete faine “de amuzament”. Nu stiu daca e mai haios faptul ca iti face pe parcurs poze si la sfarsitul jocului iti arata ce minunat te-ai “desfasurat” sau faptul ca poti rade generos de prietenii tai concentrati sa castige!

Subsemnata era, desigur, in fusta (v-am zis pana acum ca eu nu am pantaloni?). Dar asta nu m-a impiedicat sa ma antrenez la un volei pe plaja sau sa castig un maiestuos loc II la bowling. Seara precedenat este, fara doar si poate, de repetat! De 1000 de ori, pentru amuzament, pentru febra musculara, pentru rasetele zgomotoase si sariturile repetate ce au alertat probabil vecinii de la parter!

Va recomand exercitul cu caldura si voie buna si as fi facut-o inca de aseara daca nu lesinam de somn cand am ajuns acasa!

Pun si cateva poze pentru prietenii mei care INCA nu au Facebook!

Va tzuca Laura! Sa (nu) fiti cuminti!





5 comentarii leave one →
  1. LauraR permalink
    Martie 28, 2011 14:55

    super interesant

  2. Martie 28, 2011 20:47

    Asa este LauraR! Nici mie nuimi vine sa cred cat m-a fascinat un joc… PUP!

  3. Martie 31, 2011 14:35

    hai sa ne mai distram pe mantzy.ro

  4. Elena permalink
    Martie 31, 2011 17:00

    fata, azi e ziua lui Mantzy, zi-i si tu la multi ani.

  5. Aprilie 1, 2011 12:47

    Fetelor, am ratat un pic ziua tanarului domn Mantzy. O sa-i zic la anul!
    Lorena, nice avatar. Dar eu nu mai mai „distrez” de mult cu genul asta de activitati. Multumesc, am alte optiuni!

Lasă un răspuns

