Skip to content

Iforex – reclama nemascata

Aprilie 11, 2011

Sincer băieţi, habar nu am ce i s-a întâmplat Euro-ului când dolarul american s-a prăbuşit. În discuţia de astăzi din separeu, stând neclintită lângă voi la o ţigară fumată pasiv, nici nu contează pentru mine. Eu vreau să-mi explicaţi, cu cuvinte puţine ca mă enervează argumentele lungi, ce i s-a întîmplat „â” -ului (sau ma rog, „î”-ului) din „întămplat” şi respectiv „cănd” din frumuseţea asta de reclama „printscreenuită” mai jos :

8 comentarii leave one →
  1. Aprilie 13, 2011 08:46

    Nu se mai pot face reclame inteligente, aşa că se atrage atenţia prin greşeli. În cazul tău au reuşit 🙂

  2. Aprilie 13, 2011 15:07

    Flroin, n-ai sa ma convingi ca-i „plantata” intetionat acolo. Dar da, mi-au atras atentia! :))

  3. Aprilie 13, 2011 22:36

    Primul seminar la facultă a fost de manipulare =)) și anul ăsta fac publicitate, aș putea încerca să te conving 😛

  4. Aprilie 14, 2011 06:53

    Poti incerca, desi nu cred ca puterea de convingere se poate invata la scoala. 😛

  5. Aprilie 14, 2011 16:50

    in plus, cica in romana avem scriere fonetica, deci corect era „ieuroului”

  6. Aprilie 14, 2011 20:13

    frm? Batranul prieten frm? Nu-mi vine sa cred… pot sa te ciupesc?

  7. Aprilie 14, 2011 21:34

    Eşti tu greu de convins, nu că am eu putere de convingere slabă 😀

  8. Aprilie 15, 2011 07:39

    Nu, nu e adevarat! Refuz sa ma las convinsa ca e vina mea! :))

Lasă un răspuns

