Skip to content

Mica mea placere vinovata

Aprilie 18, 2011

Una dintre ele. Desigur ca nu singura! Daca aveam doar una eram perfecta! Si nu ma intrebati care sunt restul ca n-are wordpress-ul pagini cata lista am eu de insiruit!

Mica mea placere vinovata (cred ca trebuie sa imi fac o categorie pe blog ca-s multe de inghesuit aici!) nu-i asa vinovata ca a lui Mihai Petre dar este, pentru cunoscatori, destul de incantatoare pentru papilele gustative sa iti distruga fara mila orice calcul de calorii, orice gand de bine pentru bietul tau ficat sacrificat glorios si orice sentiment de adanca vinovatie!

Asta seara m-am facut praf pana la capat (vorba dragei mele Raluca)! Langa minunatia asta de sos au existat si gratarel de porc si cartofi prajiti! Daca-i destrabal, sa fie destrabal ca la carte! Ca nu se stie pana cand…

Vi-l recomand calduros! Cred ca e bun si gol, numai cu paine (pentru cine mananca!) 🙂

13 comentarii leave one →
  1. Aprilie 29, 2011 04:58

    Pff…ce-mi place si mie asta si toata gama Heinz :)). Din fericire mananc doar la prietenul meu ca la mine nu’s tolerate chestii de astea nesanatoase :)).

    • Aprilie 29, 2011 18:02

      Koko, bine te-am regasit pe la mine! Nici la noi nu-s tolerate dar sa zicem ca „pe sub mana” mai reusesc cate unele sa treaca vama! :))

  2. Aprilie 29, 2011 09:59

    am visat azinoapte ca veneam la nunta ta care era intr-o padure undeva, iar tu ai trecut pe langa mine intr-o caleasca si te-ai oprit si te-ai bucurat ca ma vezi si apoi, brusc, mancam o prajitura. si pahare am visat. adusesem eu pentru cazul in care nu erau destule la nunta ta!

    • Aprilie 29, 2011 18:04

      Ar fi fost cu adevarat frumos sa te am langa mine atunci, cu sau fara pahare! Si ti-as fi dat prajituri 1000…
      >:D< Ma bucur ca ma mai visezi din cand in cand! 😛

  3. Mai 11, 2011 17:58

    hm… bun, bun sosul de usturoi

  4. Mai 11, 2011 18:04

    Decat sosu’ asta mai bine-mi fac mujdei natural, din o capatana de usturoi-usturoi, putina sare, putin ulei de masline si vreo 250-300 g smantana grasa de tara. 😛 miam-miam 😀

  5. Mai 13, 2011 15:20

    Radu, tot ce-i delicios e pacatos, nu? 😛

  6. Mai 23, 2011 10:24

    Pfffff….Iar mi-ai facut pofta! :))

  7. Mai 23, 2011 10:27

    Iulia, iarta-ma te rog! Intelegi de ce nu-mi recitesc eu posturile din trecut? :))

Trackbacks

  1. Clasamentul general al AutoPArtretului « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

