Skip to content

Scurt pe 4

Mai 2, 2011

Pudrandu-mi nasul cu praf de stele, ma rup, voluntar si atent intentionat, de tot ce-nseamna nebunii cotidiene si ma intorc spasita la manunchiul meu de scrisori mototolite virtual, intru salvarea padurilor si-a speciei umane.

Am renuntat acum multa vreme la hartie desi-mi lipseste mirosul albastrului de calimara si scrisul rotund pentru ca nascandu-ma in anul potrivit (ca de loc nu bag inca mana-n foc!), am avut sansa sa pot sterge de o mie de ori fara sa rup vreo radiera, sa desenez in coltul paginii fara grija ca n-au sa-mi mai intre randurile „simetric” si, nu in ultimul rand, sa pun guma-n parul unor indivizi fara sa fie nevoie nici macar s-o mestesc!

Asadar, eu sunt pe aici, prin zona, mai mult la panda decat la expozitie, daca ma-ntelegeti.

La voi incotro duce vantul asta gramada de baloane colorate?

4 comentarii leave one →
  1. Mai 3, 2011 10:30

    peAm petrecut cateva zile minunate acasa, alaturi de nepoti, carti de colorat, creioane colorate, randuri scrise stangaci de bastonase si patratele si chiar baloane colorate… Clipe nascocite inafara timpului, bucurie amestecata cu amintiri si dorinte ramase parca, neimplinite…

    Dar cine se poate pune cu nostalgiile??!

  2. Mai 3, 2011 14:10

    Cu nostalgiile? Nimeni din pacate. Partea frumoasa e ca ne putem bucura de ele, de tot ce inseamna oameni dragi in jurul nostru, de clipele ce mor de fiecare data ca sa intre in randul amintirilor…

    Se pare ca ai avut Sarbatori minunate! De abia astept si eu sa-mi picteze peretii vreun micut al carui zambet strengar sa nu-mi permita dojana… 🙂

  3. Mai 3, 2011 20:45

    Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  4. Laura Driha permalink
    Mai 4, 2011 12:33

    Multumesc frumos! Te mai astept pe aici… poate iti vor mai placea si altele! 🙂

Lasă un răspuns

