Skip to content

Amenintare…

Mai 11, 2011

Am sa pun la presat cuvintele intr-un album cu pagini albe, sa se usuce si sa pateze foile cu povestea lor, cum faceam odinioara cu florile prinse in ierbar… Pe fiecare pagina se va usca parfumul mesterit in laboratorul meu secret iar din cenusa lui vor zbura fluturi colorati vesel pana pe buzele celui care le va fi cautat esenta…

Am sa pun semn de carte o esarfa de matase pictata-n acuarela, un creion dermatograf negru cu varful rotunjit pe conturul ochilor mei si un plic trimbrat autoadresat, sa-mi scrieti cand vi se face dor…

Si-am sa strang cate zambete pot, de la toti oamenii care-mi fac inima sa danseze si-am sa le daruiesc apoi celor care nu stiu sa le poarte, celor carora le sunt straine sau care nu cred in puterea lor…

Primavara e o stare de spirit! Nu de vreme…

No comments yet

Lasă un răspuns

