Skip to content

La multi-multi ani!

Mai 13, 2011

La multi ani domnule A.!

A fost o zi frumoasa astazi, calda nu ca o zi de primavara ci precum zambetul dumneavoastra de om bun, senina si luminoasa cum va este chipul.

N-am sunat, cum n-o mai fac de cativa ani nu pentru ca nu-mi amintesc de ziua dumneavoastra (pentru ca am facut-o si-o s-o fac mereu!) ci pentru ca anul acesta imi pare cel mai greu sa transpun in cuvinte cat de mult imi doresc sa fiti sanatos.

Sper din suflet ca sunteti bine si ca, chiar daca nu v-am mai calcat pragul din cauza povestilor care nu ma mai leaga de fiica dumneavoastra, stiti ca va doresc tot binele din lume. Sunteti, ati fost si veti ramane mereu un om care fura zambetul tuturor celor care-l cunosc, un exemplu din foarte multe puncte de vedere, un suflet drag.

Va imbratisez virtual desi stiu ca n-o sa cititi probabil niciodata aceste randuri, pastrandu-mi speranta c-am s-o pot face si in realitate, cu prima ocazie cand ne intalnim…

Cu acelasi drag ca mereu,

Laura

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. 13 Mai « Laura Driha

Lasă un răspuns

