Skip to content

Veggie week

Mai 22, 2011

M-am hotarat recent sa mai fac o traznaie. Dar de data asta una sanatoasa!

De maine pasesc hotarata in ”saptamana vegetariana”, de buna voie si nesilita de nimeni, intru curatirea trupeasca si reactualizarea deja celebrei mele vointe. Zic celebra pentru ca, asa cum am mai spus pe ici pe colo, in targ si pe la niste prieteni discreti, cand imi propun ceva ma incapatanez deistul de tare sa duc lucrul la bun sfarsit! Am facut asta acum aproape 10 ani, cand am zis intr-o zi ca nu mai mananc paine – lucru care se continua pana in zilele noastre si acum vreo doi ani cand am renuntat la Coca Cola (lucru de la care m-am mai abatut ocazional doar in momente de maxima fericire ce trebuiau sarbatorite si cum nu beau alcool, am ales bunatatea mai sus mentionata!).

Asadar, salate, salatele, fructe de toate felurile, morocovi proaspeti si ardei de gradina… a voastra sunt! Deocamdata, doar pentru o saptamana… sa vad cum merge! Dar daca stilul acesta de viata mi se potriveste, cine stie, poate o sa fie pentru totdeauna! (desi cred ca papilele mele gustative cred cu totul altceva, caci sunt papile de gurmanda, nu-i asa?)

Sa-mi tineti pumnii! Eu o sa va tin la curent pe Facebook, ca pe aici oricum nu va mai incumetati niciunul la discutie! 😛

Pe curand frumosilor!

8 comentarii leave one →
  1. Cristina permalink
    Mai 22, 2011 12:47

    o sa vezi ca nu o sa fie greu. eu am fost ovo-lacto-vegetariana jumatate de an si as renunta si acum la carne. efectiv nu am simtit nevoia. si o sa iti multumeasca si corpul 🙂
    in ceea ce priveste paine, ai renuntat la tot ce contine faina sau doar sa produsul numit paine? te pup si mult succes! 😉

  2. Mai 22, 2011 12:53

    Cris, eu o sa fiu vegetariana fara lapte, oua si carne! Nu numai carne! 😀
    Da, in principal la produsul paine. Dar ”cu faina” n-am mancat decat covrigei…

  3. Алина permalink
    Mai 22, 2011 19:43

    :)) Succes! Eu n-as putea…:|
    Micul meu dejun n-ar mai fi sfant fara iaurt in bolul de cereale integrale la care adaug un pic de miere :X si clar n-as putea trai fara peste (ocazional, ce-i drept… dar e singurul tip de carne cu care ma impac ceva mai bine)
    App, vezi sa nu cazi in extrema anemiei (din cauza lipsei de carne din alimentatie) fiindca eu ajunsesem la un moment dat sa fac injectii cu vitamina B6…si asta nu din cauza vreunei diete ci a simplului fapt ca nu simteam nevoia sa consum si acest aliment…

    • Mai 22, 2011 20:55

      Alina si eu sunt fan lactate! As pune branzica si-n apa daca s-ar putea… Dar stiu ca daca imi propun voi putea!
      Nu cred ca e loc de anemie pentru o saptamana de abtinere… 🙂 Vom vedea!

  4. Mai 24, 2011 11:52

    Vointa clar ai daca de 10 ani adio paine 😀
    Sunt convinsa ca e o incercare sanatoasa cea cu salatele, iar daca va deveni definitiva cu atat mai bine. Pe de alta parte carnea consumata cu moderatie isi are rolul ei mai ales daca e gatita la gratar sau fiarta.
    Eu una, consum din toate, am perioade cand prefer mai mult carnea sau mai mult legumele sau lactatele, dar important e sa ajungi sa-ti cunosti organismul si sa-ti dai seama ce-ti cere la un moment dat. Caci de fapt, el are pofte, nu noi 😀

  5. Mai 24, 2011 12:04

    Asa este MeetTheSun, echilibrul e foarte important! Eu sunt inca in teste, sa vad ce mi se potriveste mai bine acum. Pentru ca sunt sigura ca fiecare perioada are ”gustul” ei, cum de exemplu nu mancam deloc rosii cand eram copil si acum imi plac la nebunie! Important e sa ne mentinem sanatosi! 🙂

Lasă un răspuns

