Skip to content

Dineu cu prosti

Iunie 6, 2011

Oricine a fost vreodata la o piesa in care sa joace marele si inconfundabilul Horatiu Malaele stie, fara doar si poate, ca tot ce atinge dansul se transforma-n arta, tot ceea ce interpreteaza merita revazut la nesfarsit si tot ceea ce rosteste iti ramane intiparit pe retina sufletasca ca parfumul persoanei iubite in amintirile presate-n jurnale de adolescent…

”Dineu cu prosti” a facut asta-seara deliciul publicului constantean nesaturat de frumos, a facut haz de necaz si mai ales de superficialitatea care ne caracterizeaza cateodata, a rdicat semne de intrebare si toata sala in picioare! Ca de fiecare data!

Mi s-a parut de-o sensibilitate profunda si un umor fantastic punerea in scena a nascoirii geniale a lui Francis Veber, sub indrumarea distinsului Ion Caramitru si-o recomand cu sinceritatea omului care a ras zgomotos, s-a exteriorizat necontrolat si, la sfarsit, a zambit amar, cum bine ii sta unui spectator de comedie buna.

Am plecat rascolita de ideea ca m-am grabit eu insami sa apostrofez cu ”prosti” diverse exemplare carora nu le-am putut rabda aparentele, m-am trezit cautand esenta mai aprig ca niciodata si promitandu-mi ca n-am sa mai ”iau cu mine la dineul cu prosti” niciun invitat…

Zic ”MINUNAT” si zic prea putin, credeti-ma… Merita vazut, revazut, aplaudat pana ni se inrosesc palmele, memorat si rememorat, recomandat si povestit oricui are urechi sa auda… Mergeti sa vedeti ”Dineu cu prosti”!

Pierdeti prea mult daca nu o faceti!


Regia: Ion Caramitru

Distributia:
Francois: Horatiu Malaele
Pierre: Serban Ionescu
Marlene: Medeea Marinescu
Cheval: Alexandru Bindea
Christine: Costina Ciuciulica
Leblanc: Dorin Andone, Tomi Cristin
Archambaud: Alexandru Georgescu

12 comentarii leave one →
  1. Iunie 7, 2011 07:48

    Am inteles ca si Egoistul este o piesa extrem de reusita. De fapt toate piesele noastre de teatru sunt foarte bune si este bine ca ai si de unde alege

  2. Iunie 7, 2011 08:09

    prima oară mi-au picat ochii pe „produndă”. zic să vezi ce râd de laura că îl citeşte pe patapievici şi mă pregăteam să îl caut în dicţionar. dar apoi mi-am dat seama că e „profundă” 😀

  3. Iunie 7, 2011 09:00

    Ioana, am scris tarziu si grabit! Ma ierti? 😀

  4. Laura Driha permalink
    Iunie 7, 2011 09:01

    Cire, din toate ai ceva de invatat! Mergi la tot ce poti! Daca as sta in Bucuresti, unde se joaca mai intai toate minunile astea, cred ca as avea abonament!!

  5. Iunie 7, 2011 11:11

    Pe mine una m-ai convins! De mult imi doresc sa vad piesa, dar sunt un mare ucenic al amanarii…

  6. allina permalink
    Iunie 7, 2011 11:38

    Horatiu Malaiele e cel mai tare

  7. rory permalink
    Iunie 7, 2011 11:41

    am fost si eu si mi-a placut !

    • Iunie 7, 2011 11:51

      Ma bucur ca ti-a placut! Nu cred ca e cineva care sa fi plecat din sala cu vreo alta impresie! 🙂

  8. Iunie 16, 2011 18:20

    Eu inca n-am apucat sa merg la asta…si chiar imi pare rau :-<

  9. Iunie 16, 2011 19:55

    A fost foarte-foarte frumos Special Koko! Urmareste cand se mai joaca in Bucuresti si mergi neaparat! Este exceptional!

Lasă un răspuns

