Skip to content

To Paradise… and back!

August 15, 2011

Atunci cand cuvintele nu par sa fie de ajuns ca imbrace tot ceea ce ai trait, lasi curiosilor fotografiile. Insa dumnealor, fistichii amintiri ce capteaza ireversibilul timp, sunt bune prietene cu acele alaturari de litere, de cuvinte si numai impreuna spun cel mai frumos povesti!

Superlativul locului si-al oamenilor alaturi de care am petrecut ultima saptamana e ceva ce imi doresc sa nu uit niciodata. Am sa povestesc oricui isi face timp sa asculte c-am trait intense clipe de bucurie, c-am fost inconjurata de frumos si frumosi, c-am ras si m-am incantat de la cele mai marunte lucruri pana la impetuoase ‘’opritoare de respiratie’’, c-a fost de basm locul, oamenii pe care i-am intalnit acolo si atentia lor coplesitoare pentru oaspeti, c-am vizitat locuri mustind de istorie si peisaje ale naturii de o frumusete extravaganta!

Turcia, cu ale ei maluri stancoase, cu mancare gustoasa, cu oamenii prietenosi si frumuseti salbatice este o tara extrem de interesanta! Si indraznesc sa generalizez, desi n-am vazut decat o mica parte, pentru ca micile detalii specifice locului pareau sa faca parte din cultura lor ca popor. E adevarat ca mi-a parut o tara a extremelor, caci zonele luxoase erau luxoase pana-n ac de par iar cele sarace pareau mizerabile si-n locuri nebatute de Soare, dar tocmai aceste evidente discrepante i-au dat Turciei intiparita pe retina mea, un aer misterios.

Serviciile hoteliere au fost de exceptie, personalul tanar si dedicat dandu-si silinta sa nu se simta nimeni neglijat, mancarea acoperea variate bucatarii internationale, timpul liber era umplut cu diverse activitati sportive, de recreere, iar seara, absolut in toate din cele 7 cat am stat acolo, a existat program artstic. Fie ca a fost Folklor turcesc, Afrikan Show, Step Show (o gasca de frumosi romani!- voi pune filmulet), Shaolin Show, Disco Night sau Beach Party, s-a dansat, s-a aplaudat si s-au fabricat nopti de poveste!

Aceia dintre dumneavoastra care m-au dorit de prietena si pe Facebook se pot delecta cu cateva poze ale bunatatilor pe care le-am gustat (doar gustat, da?!), ale locurilor magice pe care le-am vizitat si ale frumosilor oameni alaturi de care odihna s-a impletit cu distractia, timpul a luat nuanta turcoaz si pielea textura de catifea.

Am plutit pe nori pufosi prima data in viata mea si senzatia mi s-a parut extraordinara! Am inteles de ce adora pasarile sa zboare, de ce nu se poate compara cu nimic senzatia aia de libertate, de pasi marunti in gramezi de vata de zahar, de putere calda si seninatate. N-am sa mint pretinzand ca n-am avut emotii, e o senzatie de gol in stomac pe care cred ca o simte toate lumea la decolare insa mi-a placut sa calatoresc cu avionul mai mult decat ma asteptam! Eu care daca puteam m-as fi facut controlor de tren, numai de dragul mersului cu romantica gramada de fiare!

A fost o vacanta de vis dragilor! Nu de vis… de poveste! De poveste cu final fericit! Si da, realitatea a batut cartea, viata a batut filmul! Nu stiu daca m-am intors un om mai bun, mai frumos sau mai odihnit, dar cu siguranta m-am intors un om mai bogat! Trecutul meu are acum inca o poveste pusa deoparte pentru batranetile care sper sa ma prinda inconjurata de nepoti!

Va imbratisez strans si sper ca macar un pic v-am lipsit!

\

3 comentarii leave one →
  1. Pascale Laura permalink
    August 15, 2011 23:56

    Ai foarte mare dreptate, mai ales în ultima parte.

  2. August 15, 2011 23:58

    Sarumanaaaaaaa!!!! Va pup si va imbratisez!!! >:D<

Trackbacks

  1. Mananca, roaga-te, iubeste… « Laura Driha

Lasă un răspuns

