Skip to content

Un fluture

Septembrie 16, 2011

Left me speechless…

Anunțuri
10 comentarii leave one →
  1. claudia permalink
    Septembrie 16, 2011 22:00

    ..mi-au dat lacrimile…e ciudat cum ai nostri parinti au rabdare cu noi atunci cand suntem mici, iar noi, din pacate nu avem niciun sfert din rabdarea parintilor atunci cand ei imbatranesc si au nevoie de noisi ii repezim si ..si ..tot asa…:(

  2. Laura Driha permalink*
    Septembrie 16, 2011 22:10

    Asa e Claudia! Mi se pare una dintre cele mai frumoase si mai emotionante reclame din cate exista!Si fara prea multa ”publicitate” directa, mai multa realitate ”de suflet”… Iti multumesc pentru vizita, te mai astept pe Pavajul de Catifea!

  3. Septembrie 16, 2011 22:43

    Eu plang de fiecare data cand vad reclama. Cred ca dorul de familie isi spune cuvantul (din aprilie nu am mai fost acasa)…abia astept sa merg acasa si 2 saptamani sa stau sa „ma bata la cap”.
    Pacat ca nu toata lumea simte emotiile acestei reclame.

  4. Laura Driha permalink*
    Septembrie 16, 2011 22:47

    Off, nu cred ca a ramas careva neatins de esenta acestei reclame! Sper!! E atat de profunda, atat de frumoasa… chiar si pentru cei care nu sunt in cele mai bune relatii cu parintii! N-are cum sa nu te furnice…

  5. Septembrie 16, 2011 22:54

    Si ce imi place este ca tocmai prin simplitatea ei a transmis un mesaj atat de puternic. La urma urmelor reclama asta este de fapt o banca pe care stau 2 oameni care poarta un dialog. Cum te pot marca 3-4 cuvinte…
    Pe bune ca mi se face pielea ca de gaina cand ma gandesc la ea.

  6. Laura Driha permalink*
    Septembrie 16, 2011 22:57

    Asta e si ideea! Sa te tulbure numai gandindu-te la ea… 🙂

  7. Septembrie 18, 2011 23:04

    Pacat ca e trecut de 11 noaptea… as fi sunat-o pe mama. Sa mai zice cineva ca reclamele astea nu-si ating scopul. Daaaaar…. mai conteaza ca e o reclama sau ba??! Adevarul are multe chipuri, sufletul doar unul. Si nu e lucru usor sa-l asculti…

  8. Septembrie 19, 2011 09:15

    Asa e MeetTheSun, nimeni n-o sa-si aminteasca de „Fluture” ca de o reclama ci ca o rascolire, o revenire la lucrurile esentiale de care uitam cateodata atat de usor… Sa ascultam!

  9. Septembrie 19, 2011 09:19

    prima oara e frumos, dar dupa ce o vezi din cinci in cinci minute pe fiecare program ti se ia. si ar trebui sa fie la ceva grija pentru batranii bolnavi de alzheimer, nu la cosmote.

  10. Laura Driha permalink*
    Septembrie 19, 2011 19:43

    Nu stiu, mie imi place tare! Inca nu mi s-a luat!:P
    Da, e surprinzator ca e reclama la telefonie, dar mesajul e bine potrivit. Avem atat de mult timp sa vorbim si totusi n-o facem destul de des si cand o facem, uitam sa si ascultam… 🙂
    (te prinsese spam-ul Ioana!)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: