Skip to content

O verde bucurie!

Septembrie 19, 2011

Cum stii ca prietenii tai tin mult-mult de tot la tine?
Cand pana si in luna de miere se gandesc sa-ti fure un zambet mare-mare la intoarcere!

Va povesteam pe Facebook ca n-am reusit sa-mi intregesc colectia de pahare Coca-Cola deoarece tocmai ”verdele meu”, cel inchis, a fost cel care mi-a scapat! Cineva in Constanta a mancat prea mult la Mac in saptamana aia! A fost o conspiratie, stiu asta! :)))

Si-am fost suparata o buna bucata de vreme, am propus targuri si mita, de la ciocolata la mici atentii in valuta si la greutatea mea in aur (care e ceva, credeti-ma!:)) ), dar nu s-a lipit! Nimeni dintre cunoscuti n-avea dublura pe verde si aceia care aveau colectia completa nu ma iubeau chiar atat de tare s-o descompleteze pentru mine. Niste urati, ma-ntelegeti!

Daaaaaaaaar, am cei mai frumosi-frumosi prieteni din lume – Ralu si Cosmin (v-am mai povestit de ei!) si dragii de ei mi-au adus, pe langa alte bunatati si atentii faine, aceste doua minunate pahare! Nu va inchiputi bucuria mea de copil cand le-am vazut! Sunt acel VERDE, fix ala pe care il iubesc eu si pe care nu il aveam! Le-au gasit tocmai la Roma si le-au adus cale lunga pana la mine, asigurandu-se ca n-am sa nu-i uit niciodata! Pentru ca nu-i primul lucru minunat pe care il fac si pentru ca merita, o imbratisare uriasa si recunostiinta mea vesnica le intiparesc si pe blog, sa fie, sa se stie!!!

Pupici de la Gargarita frumosilor!!

Lasă un răspuns

