Skip to content

Cafea Braziliana

Octombrie 1, 2011

Daca va place catusi de putin aroma de cafea proaspat macinata, trebuie sa incercati minunatia asta… E delicioasa, va zic! Nu-i nevoie sa fiti neaparat bautori de arhicunoscuta licoare energizanta, o veti adora cu siguranta! Mie mi se pare ca aduce un pic si a caramel, a cappucino.. nu stiu exact!Dar clar e cafea ca nota principala! Cred ca mi-am gasit o noua iubire in materie de geluri de dus sub forma de crema! Dar de data asta, din marininima subsemnatei, va permit sa va indragostiti si voi! Pana va convingeti, eu mai fug la un dus!:-)))

11 comentarii leave one →
  1. Octombrie 1, 2011 14:08

    Si mie-mi place mult de tot acest gel de dus 😀

  2. Laura Driha permalink*
    Octombrie 1, 2011 14:42

    Eu adevenit brusc de la prima… mirosire! In magazin adica! Nu stiam cum sa ajung mai repede acasa, sa fac un dus.. doua.. 100! :))

  3. Octombrie 1, 2011 23:04

    Și mie îmi place foarte mult cum miroase.
    Aia aștept să îmi vină următoarea comandă de la ei. 😀

  4. Octombrie 2, 2011 09:41

    Eu n-am mai facut comanda la ei de ceva vreme pentru ca mi-a fost mai comod sa fug pana la Carrefour (care e foarte aproape de mine!) si sa iau direct din magazinul lor! :))

    • Octombrie 2, 2011 13:51

      Eu prefer așa, că sunt și prețurile mai mici și ofertele mai bune. În plus, uneori e mai ușor și mai comod pentru mine să trec seara pe la poștă, decât să cutreier magazine.

  5. Octombrie 3, 2011 10:12

    Da, daca pui problema asa, ai dreptate! E mai ok prin comanda! 🙂

  6. Octombrie 3, 2011 11:40

    Mie mi-ai facut pofta de o cafea la ibric din boabe proaspat prajite 😀

  7. Octombrie 3, 2011 11:45

    Cea mai buna e la ibric! Iar daca boabele sunt proaspat prajite, e perfecta! Sa ai pofta!

  8. Octombrie 19, 2011 11:09

    iubesc acest gel de dus si toate surorile ei (mai sunt variantele dni bambus si flori si floricele diverse) , dar pt ca iubesc cafeaua, sfarsesc prin a-l alege tot pe asta….

    • Octombrie 19, 2011 11:16

      Si eu sunt fan cofeina in toate formele ei… pana si culoarea ma fascineaza, maroul e a doua mea iubire! Sigur, nici bunatatile acelea cu ciocolata de la Sephora nu-s de neglijat, dar acesta e cea mai proaspata iubire!
      Multumesc de vizita stilistele! 🙂

  9. Octombrie 19, 2011 11:09

    surorile… lui:)

Lasă un răspuns

