Skip to content

Sub urmarire

Octombrie 19, 2011

Unul dintre cele mai frumoase momente de care se bucura “scriitorul” este acela in care, perfect din senin, cineva pe care nici nu-l banuia de-o atent studiata complicitate spirituala, se apropie si-i spoteste… “ Iti urmaresc de-o vreme buna pasii pe Pavajul de Catifea!”

Sunt bucati de suflet asternute aici dragilor, in fiecare rand. Le pastrez cu sfintenie, spre recitire, pentru ca-mi fac mai mult bine decat mi-au facut rau cand le-am imprimat pe hartie virtuala, cand le-am pus pe tava la discretia tuturor, cand le-am imprastiat sa se piarda si s-au regrupat, intorcandu-se cuminti, tot la mine.

Au trecut aproape 4 ani (pe 1 Noiembrie se implineste cifra rotunda!) de cand va zbarnaie mailul cu povestile mele (tot mai rar in ultima vreme, ce-i drept!), de cand caligrafia asta rotunda imagineaza curburi de zambete, parfum dulceag de optimism si explozii controlate de egocentrism.

Nu stiu daca-s multi, daca-s putini, daca ati apucat sa realizati ca nu ne stim chiar ‘’de cand lumea” (desi eu cel putin am avut de foarte multi ori impresia asta!) sau daca va mai amintiti ce v-a adus si ce v-a facut sa ramaneti prin preajma, la Laura Driha “acasa”. Cert e ca faceti parte din amprenta mea umana la fel de puternic cum fac si eu parte din a voastra, pentru ca asemeni iubirilor ce tin o viata, cateodata nu e nevoie de nimic mai mult decat cuvinte…

Va imbratisez pe toti, pe toate si sper, in tumultul vietii de zi cu zi, sa mai gasiti din cand in cand ragaz sa-mi dati de veste… Sper ca sunteti bine si ca va lipsesc!

Cu mare-mare drag,

Laura

P.S. CristinaP., iti multumesc inca o data ca m-ai facut sa zambesc si sa rosesc si asta-seara! Pentru aceasta postare, tu esti vinovata!

6 comentarii leave one →
  1. Cris permalink
    Octombrie 19, 2011 23:11

    Ce am mai rosit eu acum…nu pot sa cred ce iti debiteaza creierasul ala plin de idei. Cat de frumos le conturezi! Bravo inca o data!

  2. Octombrie 20, 2011 11:50

    Multumesc frumos Cris! Te imbratisez!

  3. Octombrie 20, 2011 16:46

    Ai un blog frumos, de suflet, unde am poposit uneori si de unde nu am plecat niciodata cu mana goala – cu cel putin o impresie, un gand deosebit, o intrebare, o imagine.

    La cati mai multi ani impreuna, tu, blogul, cititorii!

    p.s. esti doar cu un an mai mare ca mine 🙂

  4. Octombrie 20, 2011 17:30

    Multumesc tare mult pentru gandurile frumoase si cuvintele alese MeetTheSun!
    Te astept mereu cu drag!

  5. crackjackme permalink
    Octombrie 21, 2011 00:36

    pare mult mai mult de cand ne lasi sa-ti adulmecam recrudescentele optimismului si setei tale de viata… zic – mult- pentru ca ma gandesc la prodigioasa ta indemanare de a provoca stari reflexive si incantare printre randurile pe care le asterni aici. acu’ pe romaneste eu am crezut ca, maritata fiind, ai sa ne parasesti, ca ai sa lasi capitolul asta, cu travaliul de rigoare, undeva in hoinareala tineretii, dar ma bucur ca m-ai surprins. lectie primita: inginerul duce proiectele, cu el, oriunde s-ar duce. chiar si in jungla devoratoare, de timp si energie, a casatoriei.

  6. Octombrie 21, 2011 09:15

    crackjackme ma bucur tare ca e o surpriza placuta pentru tine faptul ca n-am renuntat la scris! N-ai idee ce bine imi fac aceste randuri, ce zambet fain imi coloreaza!
    E adevarat ca in ultimul an n-am mai avut timpul de alta data pentru a asterne aici toate povestile dar la scris n-am de gand sa renunt curand! Indraznesc sa zic ca niciodata… Cand nu aveam blog, scriam pe hartie… dar de oprit nu m-am oprit niciodata! E o parte din mine! 🙂
    Iti multumesc ca ai ramas aproape!
    Cu drag,
    Laura

Lasă un răspuns

