Skip to content

Mananca, roaga-te, iubeste…

Octombrie 25, 2011


…si bea ceai! Ce-i mai bun decat o carte frumoasa si un delicios ceai fierbinte? Mai ales Toamna!

Am adaugat astazi pe lista preferintelor mele in materie de ceai doua sortimente surprinzatoare: cu banane si cu ananas! Eu sunt o mare fana a ceaiului, in special de fructe si nu-stiu-cum de au reusit minunatiile acestea, dar pana asta-seara, mi-au scapat!

Sunt delicioase amandoua, trebuie sa le incercati macar o data! Le recomand fara zahar (eu numai asa beau ceai!) ca sa le simtiti savoarea la adevarata ei valoare!

Va invit asadar sa ”va pierdeti” seara citind ceva care sa va faca sufletul sa zambeasca (exceptand acest blog, desigur:-D), sa beti un ceai aromat ca sa va incarcati cu energie si sa imbratisati un om drag pentru ca nicio zi nu trebuie sa treaca fara micul gest mare!

Pe curand dragilor!

P.S. In poza mai aveti si o delicatesa adusa de pe malurile Turciei de la Efes – ceai instant de mere verzi ( pe care il adooooorrr!) si preferatul meu din categoria ceaiurilor rosii – Rum Punch!

5 comentarii leave one →
  1. Cris permalink
    Octombrie 25, 2011 21:53

    Draga Laura,

    Te sustin si sunt perfect de acord cu ceea ce ne-ai propus. Nu de mult timp am devenit si eu fana a ceaiurilor (iti recomand cu caldura ceaiul Teekanne Revitalising cu ginkgo biloba, roibos si ceai verde) si da, ceaiul de ananas e prea bun ( neindulcit)!
    O toamna cat mai aromata iti doresc si sa ne auzim, vedem 🙂 cu bine!

    Te pup!

  2. Laura Driha permalink*
    Octombrie 25, 2011 21:57

    Cris, bine te-am regasit! Multumesc frumos pentru recomandare! Tomcmai mi-a sugerat cineva pe Facebook, acelasi ceai de care imi spui tu! Deja sunt doua pareri pro, il voi testa cu prima ocazie!
    Si eu te pup si te imbratisez!
    Cu drag,
    Laura

  3. Octombrie 26, 2011 16:57

    Mmm… suna bine ceaiul asta de mere verzi! Am savurat si eu de curand un ceai de mango (din pacate am primit un pliculet si nu stiu ce marca e) si a fost tare bun! Acum nu stiu daca doar mango avea in el, dar ce mai conteaza.

    Cartea… e tare faina, o recomand chiar si celor mai sceptici – stiu eu cativa care mi-au zis ca e comerciala – si e un pic, insa mai are si acel ceva pe care femeile ar trebui sa-l afle, iar barbatii sa-l inteleaga ca sa ne inteleaga 😀

  4. Octombrie 26, 2011 20:55

    Asa e MeetTheSun, cartea abia am inceput-o si deja imi place tare! Maine seara o sa-i aflu si deznodamantul! Sunt sigura ca e o carte faina si oricum, eu cred ca din absolut orice citim avem ceva de invatat. Buna, rea, comerciala sau necomerciala, atata timp cat citim nimic nu se pierde…
    Multumesc de vizita!
    Daca ai ocazia, bea un ceai de mere verzi – fara zahar! E delicios si foarte energizant!

Trackbacks

  1. Demmers Teehaus « Laura Driha

Lasă un răspuns

