Skip to content

La aeroport!

Noiembrie 4, 2011

Asa se asteapta iubirea la aeroport… Cu mult dor si agrafe in forma de inimioara, vesel colorate!Made by subsemnata!

Mi-am dorit sa fac „faza cu numele scris pe carton” de cand ma stiu (pentru ca mi se pare extrem de haioasa!) dar n-am avut ocazia sa astept pe cineva care sa necesite „date de identificare” la aeroport pana acum si am tot amanat-o.

Pana in seara asta cand „surpriza” a fost pregatita in atenta complicitate cu cavalerul nostru de onoare – Multumesc Alex! pentru domnul vietii mele! Sigur, el nu mi-e strain in niciun sens dar stiam ca ii va parea simpatica mica mea nebunie, mai ales ca am folosit, vorba Ralucai litere ingineresti, personalizate DESIGUR cu laitmotivul vietii mele : inimioarele!

Partea cea mai faina a fost ca nu se astepta nicicum sa ma vada acolo! Asadar, misiune indeplinita!

12 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 4, 2011 21:59

    Ce frumos! Cred ca s-a bucurat cand te-a vazut. Eheheheee l’amour!

  2. Laura Driha permalink*
    Noiembrie 4, 2011 22:17

    Da, chiar s-a bucurat! Nu se astepta sa apar pentru ca vorbisem ca il astept acasa, eu inca nu am carnet de sofer sa il astept si venea cavalerul nostru de onoare sa il ia de la aeroport. Totul era stabilit! Daca ati fi putut vedes chipul cand m-a vazut fluturand cartonul ala… Priceless!! Kodak moment indeed!

  3. Cristian permalink
    Noiembrie 5, 2011 04:45

    Haios rău de tot cartonașul cu care l-ai așteptat. E un om norocos.

  4. Noiembrie 5, 2011 10:29

    Multumesc frumos Cristian! Da, eu cred ca genul asta de „mici surprize” sunt secretul longevitatii unei relatii! Si cum noi vrem sa „grow old together”… Real love has to be for a lifetime!

  5. Noiembrie 5, 2011 14:35

    Faina primire, bravo! 🙂

  6. Noiembrie 6, 2011 00:58

    Hihhi,multumesc Teo! Si bine te-am regasit 😛

  7. Noiembrie 10, 2011 09:42

    Pe mine cum o sa ma astepti ca aterizez saptamana viitoare la Constanta? 🙂

  8. Noiembrie 10, 2011 09:42

    In niciun caz asa! :))) 😛

  9. Noiembrie 10, 2011 10:05

    Nu stiu, ma mai gandesc!:))

  10. cavaleru' permalink
    Noiembrie 21, 2011 21:31

    Cu placere Laura , ma bucur ca am putut sa te ajut 🙂

  11. Laura Driha permalink*
    Noiembrie 21, 2011 22:03

    Multumesc inca o data Cavalere! Nu stiu ce m-as fi facut fara tine! Muah :*!

Lasă un răspuns

