Skip to content

Demmers Teehaus

Noiembrie 7, 2011

Va povesteam recent (clik aici daca doriti sa revedeti!) ca nu-i nicicum secreta pasiunea mea pentru ceaiuri. Intru intarirea celor afirmate anterior va scriu astazi aflandu-ma inca sub „hipnoza” femecatoare a ceaiurilor marca Demmers Teehaus.

Locul in sine este – asa cum probabil unii dintre voi pot sa confirme, un univers incantator al ceaiurilor, al acesoriilor destinate adulmecarii licorii aromate si – nu in ultimul rand, o oaza eleganta care imbie la povesti. Intelegeti asadar DE CE m-am indragostit, instant si iremediabil, de acest loc.

Am fost primiti cu o amabilitate proverbiala de catre domnul care se ocupa de ceainaria de la Constanta si insusi modul dansului de abordare ne-a facut sa ne simtim „ca acasa” desi ne opream pentru prima data in faina „insula de ceai” din proaspatul deschis Maritimo Center al orasului.

Ne-a zambit fermecator si ne-a invitat sa ne alegem una din cele peste 200 de sortimente cuprinse in meniu si-am primit, la prima noastra comanda – si cate o prajiturica cu ravase.

Secretul pe care speram sa nu-l recunosc niciodata in scris este ca musteste in mine o bucurie de copil ori de cate ori primesc o astfel de prajiturica pentru ca ador mesajele „surpriza” si – mai ales – adanc subiectiva interpretare pe care imi place sa le-o dau!

Pe ravasul meu deschis cu emotie statea o invatatura mai batrana decat imi pot imagina si care desi nu-mi era straina, mi-a furat un zambet de faina potrivire: „Behind a capable person always stand other capable person„. Lovely, nu-i asa?

Scumpul meu domn, adorabil partener de viata, de iubire si de ceai a primit o felie din intelepciunea universala in bucatica de hartie pe care scria: „Once the well is empty water gets its true value„. De recitit, de rumegat, de retinut! Nu-i asa? De dragul spiritului!

Am incercat Sambata seara un sortiment intitulat „Vanilla Bourbon” care este – trebuie sa ma credeti – un paradis al papilor gustative, un rasfat al simturilor si o desfatare a trupului! Eu care ador vanilia in absolut toate formele ei (de la creme de corp, parfumuri, lumanarele parfumate si pana la deserturi si deodorant de masina!:)) ) am gasit alaturarea bucatilor naturale de vanilie cu ceaiul negru de Ceylon absolut geniala! Am gustat si „Winter Fairy Tale” – alegerea dragului meu domn – si-a fost delicios si acesta, dar pe cel de vanilie credeam ca nu-l intrece nimic. Pana aseara cand, in timp ce aprobam irezistibilul gust al optiunii tanarului meu suflet pereche – Hawaii Cocktail, mi s-a strecurat in suflet HIGHLAND TOFFE – ceaiul perfect pentru cei care adora caramelul, bomboanele de pralina si ceaiul negru. Ce sa va zic, am plecat de acolo intrebandu-ma cand revenim sa mai testam inca un sortiment si oare ce ma mai poate surprinde asa de tare ca acestea doua!

Va recomand calduros – fierbinte chiar! sa faceti o oprire in acest loc superb, sa va rasfatati cu o cana din ceea ce va face sa zambiti din acel meniu si sa-mi povestiti experienta voastra! Daca nu locuiti in Bucuresti, Constanta, Targu-Mures, Slatina sau Cluj-Napoca – nu va intristati! Puteti comanda online!

Mi s-a parut aproape rupta din filme atentia cu care era tratat fiecare client! Am fost intrebati cum ni s-a parut ceaiul, ni s-au oferit prajiturele si recomandari din partea casei, ne-am simtit extraordinar de bine si astfel ne-au facut sa punem la cale o revenire imediata!

Am aflat de la domnul care se ocupa de ceainaria locala ca „un ceai bine preparat este la fel de bun ca un vin vechi” si-am adorat pasiunea cu care ne explica cat conteaza penru calitatea minunatei licori sa stii timpul perfect de infuzare, temperatura apei si istoria plantelor ce-l alcatuiesc!

Am primit un timmer elegant ca sa nu depasim secundele necesare aromatizarii corecte, seri minunate si o lectie despre dragostea pentru ceai si pentru frumos!

O sa mai gasiti acolo si cateva sortimente de ciocolata, de biscuitei frumos ambalati si multe idei de cadouri faine! Just enjoy the ride! I love tea and you will love it too!!




P.S. Am uitat sa va zic : acesta este un post sprosorizat doar de entuziasmul ce mi-a indundat fara drept de apel fiinta! Si de papilele mele gustative! ATAT! :)))

Pe curand!

10 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 9, 2011 11:24

    On facultate mergeam cu o colega la o ceainarie din apropierea facultatii si cand ne deschidea tanti aia cutiuta cu ceaiuri parca eram niste copii in dimineata de craciun. cred ca am incercat tot ce se putea de acolo si mereu eram fascinata de cum este servit.
    Ce vremuri…ar trebui sa mai merg pe acolo ca tare frumos era.

  2. Noiembrie 9, 2011 12:07

    Sa mai mergi! Sunt gustoase si mult mai sanatoase decat orice suc din magazin!
    Eu sigur voi merge ori de cate ori am ocazia! 🙂

  3. Noiembrie 9, 2011 14:31

    In ultima vreme mi-am facut ceaiuri acasa. parca este alta senzatie sa stai bagata in „scutece” si sa bei ceva cald si sa asculti muzica preferata, ambientul facut de tine…eeehhhh zic si eu

  4. Noiembrie 9, 2011 14:42

    Pai da! Si acasa! Si eu imi fac acasa! Dar de socializat tot mai socialziezi macar o data pe saptamana, cu prietenii la o vorba, right? Si decat sa „iesi la un suc” cine stie pe unde, poti bea un ceai bun! 🙂
    Spor!

  5. Noiembrie 10, 2011 01:01

    Perfect de acord. Desiiiiiiiiiii o afacere mai buna ar fi sa imi iau un set din ala frumos de ceainic si canute si sa le preparam acasa. Cu prajiturele. Cum faceau parintii nostri cand mergeau la ceaiuri. Cel putin ai mei mereu imi povesteau cum mergeau la ceaiuri la prieteni si ascultau muzica de calitate si dansau. Ce vremuri…parca as vrea sa traiesc atunci (desi culmea ca acum mai am momente cand ascult la magnetofon discurile tatalui meu)

  6. Noiembrie 10, 2011 09:42

    Da, asa e, seturile de ceai sunt minunate! Iti poti lua unul pentru acasa! Si eu vreau unul „special” pentru operatiunea asta desi are acelasi gust minunat si din canile obisnuite!
    Si da, e asa frumos cand iti strangi prietenii la un ceai si un pahar de vorba! Love it!

  7. Noiembrie 10, 2011 10:49

    Postul asta imi aminteste de ceainaria din Bucuresti (‘Rendez-vous) la care am fost de curand… si am baut un ceai cu caramel delicios… mmm inca simt gustul…
    Fug repede sa-mi fac un ceai negru :))

  8. Noiembrie 10, 2011 11:08

    Asa Iris, fugi la ceai! Si eu beau unul chiar acum!
    Pup!

  9. geo permalink
    Noiembrie 2, 2012 11:09

    Cat costa?

  10. Noiembrie 2, 2012 11:41

    Geo, daca il bei acolo e cca 7 ron o cana mare de ceai, cantitate cam cat doua ceaiuri obisnuite. Daca vrei sa cumperi ceaiul pentru consumul acasa pretul variaza in functie de sortiment. Ai la ei pe site posibilitatea sa cumperi si online! 🙂

Lasă un răspuns

