Skip to content

Blender goodies

Noiembrie 15, 2011

Asa cum povesteam aseara pe Facebook acelora dintre dumneavoastra care imi sunt prieteni si acolo, am decis brusc si iremediabil sa ma imprietenesc cu belnderul meu minunat si cum nicio nastrusnicie absolut banala din ceea ce fac eu nu a scapat de condica blogului pana acum, iacata isprava mea de azi-dimineata! Delicios de verde, nu credeti? :)))

Ce urmeaza diseara nu va pot specifica exact „deoarece si pentru ca” difera in functie de inspiratia de moment!

Pentru acum insa: portocala + para + strugure alb + ghimbir = LOVE!


2 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 16, 2011 22:33

    Și mie îmi plac mult smoothie-urile de fructe… dar musai niște banană să iasă mai cremoasă. 😀

  2. Noiembrie 17, 2011 10:05

    DianaEmma, sunt bune toate, crede-ma! Azi cumpar si banane si kiwi sa incerc noi combinatii! :))

Lasă un răspuns

