Skip to content

Ravas buclucas

Noiembrie 23, 2011

In fata sortii si a mortii suntem cu totii egali. Iar daca-i scris si in ravas, cu siguranta-i „pe bune”!

Si mai ales daca iti pica minunatia de „adevar” in fursecut taman cand bei un ceai alaturi de doua dintre cele mai mandre si faine domnite!

La a doua ceasca portia de optimism a fost luata in intregime:

Credeti ca sunt o ciudatica pentru ca ma incanta intr-atat de tare incat le pastrez? Puteti sa-mi spuneti, prietenele mele nu m-au scutit de adorabila lor sinceritate!

2 comentarii leave one →
  1. adela permalink
    Decembrie 19, 2011 01:12

    si eu la fel fac! pastrez cele mai neinsemnate lucruri, acelea sunt adevaratele amintiri pt mine, am o cutiutza dragutza de la ikea si in zilele triste imi place sa scormonesc prin ea, asa k mai sunt oamnei mai ciudati ca tine! :))

  2. Decembrie 19, 2011 09:29

    Nu mai ciudati Adela, ci la fel de ciudati!!
    Hugs!

Lasă un răspuns

