Skip to content

Bradul din parcare

Decembrie 17, 2011

La noi in cartier zambetele au inceput sa curga cu mult inaintea Craciunului… Si nu, nu vorbesc de intretinerea pusa la avizier! Ci de acest prieten verde care-mi zambeste cuminte dimineata de sub balcon si apoi imi face cu ochiul timid, seara, printre luminite. Nu-i asa ca am cei mai draguti vecini???

De abia astept sa-i vad pe micuti in jurul lui, cu colindele si bucuria pe care numai copilaria le tradeaza atat de sincer!

Despre cum planuiesc sa arate bradul nostru anul acesta va povestesc alta data, mai aproape de Sarbatori. Imi doresc sa fie „altceva” pentru ca mi-au stat ca sursa de inspiratie o groaza de braduti „neconventionali” pe care i-am impartit si cu unii dintre voi, pe Facebook!








No comments yet

Lasă un răspuns

