Skip to content

Buna dimineata!

Decembrie 23, 2011
tags:

Va povesteam pe la inceputul lui 2011 ca la sfarsitul anului trecut am promis ca n-am sa-l las pe acesta proaspat inceput sa plece fara sa ma paraseasca mai… sleita de puteri. Fizice, desigur. Si cum atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, tot Universul conspira sa iti indeplineasca dorinta… iacata-mi marimile 37 de azi-dimineata…

Sa va bucurati pentru mine (desi nu e greutatea ideala!) pentru ca eu una n-am mai trecut prin acest fericit moment de prin liceu!

Asta da inceput de aniversare, nu credeti? Sa vina sarmallleeellleeeee!!!:))))

Va imbratisez pe toti, pe toate si va multumesc ca inca mai sunteti pe aici!
Cu drag,

Laura

4 comentarii leave one →
  1. Decembrie 23, 2011 09:16

    Felicitari! M-am tinut si eu de sport si chiar ieri seara mi-a zis cineva care nu mi-a mai vazut poze de ceva vreme c-am slabit. Bucurie x2 =D

  2. Decembrie 23, 2011 10:47

    Mariusm, nu stiu cum e la baieti chestia asta dar le fete „vai ce bine arati, ai mai slabit?” este cea mai frumoasa propozitie eveeerrrr!!:)))
    Multumesc si felicitari si tie!!

  3. Decembrie 23, 2011 23:46

    Felicitari si la cat mai putine! 🙂

  4. Laura Driha permalink*
    Decembrie 24, 2011 10:59

    Multumesc, multumesc! Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

