Skip to content

Trandafiri de cafea

Ianuarie 18, 2012

Tutorialul pentru un astfel de trandafir decorativ, din hartie de filtru, cafea si scortisoara, il gasiti aici.

Eu n-am avut hartie alba ci una mai inchisa la culoare si trandafirul meu devenit cafeniu a luat iz „vintage” ceea ce m-a facut sa-l iubesc si mai tare!

Puteti incerca si voi, e mai simplu decat celebrul „Buna ziua”.

Cred ca mi-a iesit simpatic avand in vedere ca n-am mai facut niciodata si cu siguranta urmatorul o sa fie perfect!

Sa-mi dati de veste cum a iesit al vostru!







4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 18, 2012 22:02

    M-ai nimicit cu ideea asta. 😀 Este absolut geniala!!!!

  2. Ianuarie 19, 2012 10:36

    Bine te-am gasit addicted! Ma bucur ca ti-a placut, desi nu-mi apartine ideea originala! Si spor la treaba! Exista o gramada de lucruri frumoase pe care le poti face cu propriile tale puteri! Ramai aproape! There’s more to come! 🙂

    • Ianuarie 20, 2012 20:31

      Bine te-am gasit. Deja am dat peste cateva chestii ce-mi incanta crunt privirea!:)

  3. Laura Driha permalink*
    Ianuarie 20, 2012 20:49

    addicted, sper sincer ca ai dat de „postarile de suflet” de pe Pavajul de Catifea si ca nu te incanta numai inspiratiile handmade, cum zicea la celalalt post o cititoare mai veche. Ca aceasta categorie e mai noua! 🙂

Lasă un răspuns

