Skip to content

Creioane cerate in forma de inimioara

Ianuarie 20, 2012

Cine a zis ca nu poti realiza ceva incredibil de apetisant si totusi, absolut inutil papilelor tale gustative?

Dati-mi voi sa va prezint inimioarele din creioane cerate!

Eu voi testa tehnica, dar numai cu creioane verzi! :)))

Pot tine loc de marturii pentru botez, petreceri aniversare pentru copilasi sau pur si simplu motiv de amuzament pentru adulti! Ce ziceti?

Inspiratia, de aici.

13 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 20, 2012 11:34

    Am urmarit cu interes ultimele postari caci nu-i lucru mai frumos ca cel plamadit in propriile palme, dar la asta cu inimioarele nu ma asteptam 🙂
    Ingenios.

  2. Laura Driha permalink*
    Ianuarie 20, 2012 11:44

    Da, eu ador inimioarele! Din orice material! Si daca mai sunt si vesel colorate, e perfect! Plus ca sunt usor de facut! ;))

  3. Ianuarie 22, 2012 19:37

    Superbe! Vreau-ti inima! 🙂
    De unde ai cumparat tavita cu inimioare?

  4. Ianuarie 23, 2012 00:29

    Sunt peste tot! Pozele nu-mi apartin, am pus sursa mai jos! Dar iti trebuie o tavita cu forma de inimioara, din silicon! Sa se desprinda usor compozitia! Si cand faci prajituri cele din silicon sunt cele mai bune!
    Am vazut si la Carrefoure/ Real si cred ca si Lidl! Take a look! Daca nu, simplu si usor, cumparaturi online!:D

  5. Ianuarie 23, 2012 20:28

    pfff…arata minunat! iti dai seama cat de mare ar fi surpriza pentru un copil si cata incantare ai citi pe fata lui, sa vada inimioarele gata colorate si perfecte ca si forma…love the idea!

  6. Ianuarie 23, 2012 20:42

    Da, e minunata! Stiu cat m-au incantat pe mine, daramite pe un copilas mic si poznas? O inimioara cu toate culorile in ea, sa nu mai fie nevoie sa schimb 7 culori cand vreau sa colorez? Genial!:)))

  7. Ianuarie 23, 2012 23:56

    Radu-Mihai, fac toate celelalte lucruri cu inima. De ce n-as putea colora?:)

  8. Ianuarie 31, 2012 02:43

    Clar trebuie sa incerc asta!! :X

  9. Ianuarie 31, 2012 09:39

    Madalina, sunt sigur ca o sa-ti iasa minunat! Astept rezultatele!:)

Trackbacks

  1. Ceva ce-am invatat recent « Laura Driha

Lasă un răspuns

