Skip to content

Un candelabru cu personalitate

Ianuarie 25, 2012

Piesele de decoratiuni interioare denumite generic „statement furniture” sunt ceea ce am putea cataloga drept „pata de culoare” a unei incaperi. Sigur, gusturile nu se discuta si foarte putini oameni sunt cu adevarat curajosi cand vine vorba de spatiul lor personal, insa eu le gasesc revitalziante!

Mi se par obositoare camerele prea colorate, carora le gasesc rostul doar in dormitoarele de copii, dar daca reusesc sa te incarce spiritual, cine se mai uita la combinatii?

Am gasit candelabrul asta absolut genial si m-am gandit ca trebuie sa il vedeti si voi.





Nu-i asa ca-i fain? Eu ador varianta „curcubeu” dar si cea cu flori naturale mi se pare adorabila! Le puteti umple cu o groaza de chestii, de la bomboane si jeleuri de Cola la nisip natural, colorat si nepretioase pietre pretioase!:)) Depinde in ce decor vreti sa-l incadrati!

Partea cu adevarat frumoasa e ca daca vi-l doriti neparat si nu-l puteti comanda, putina indemanare si niste eprubete pot rezolva chestiunea! Ca de inspiratie m-am ocupat eu pentru voi! Recomandarea mea este sa-l puneti intr-o camera cat mai simpla ca si cromatica, sa devina aceasta frumusete „punct de atractie”!

Va pup si sper ca v-a placut sugestia mea!

Pe curand!

5 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 31, 2012 02:40

    Originale si pline de viata – la propriu chiar!! 🙂

  2. Ianuarie 31, 2012 09:38

    Da, frumusete vie! 🙂
    Bine te-am gasit Madalina!

  3. August 26, 2012 23:31

    my style ! super nice 🙂

    • Laura Driha permalink*
      August 27, 2012 08:52

      Ma bucur ca ti-a placut! Bine ai venit pe blog, te mai astept! 🙂

Trackbacks

  1. O inima vie | Madalina Ciucu

Lasă un răspuns

