Skip to content

Ciresi infloriti

Martie 7, 2012

Infidela colectionara de atentie m-am retras, in ciuda tineretii mele, la umbra linistii autoimpuse. I-am promis Primaverii ca pana la primii ciresi infloriti n-au sa-mi mai sufoce esenta prezente inexacte si ca granitelor retrasate le voi darui de data asta, imperturbabila linie continua.

Am abandonat intru stafidire prea multa energie pozitiva, directionand nepotrivit sustinute eforturi de resuscitare a unor povesti cu deznodamant cunoscut si am lasat, mult prea in voia sortii, protectia anticorosiva pentru interiorul meu sufletesc.

Pun pe seama abuzului de incredere in oameni si a excesului de entuziasm majoritatea repetabilelor mele greseli si-mi asum, cuminte, fiecare pas inapoi. Planuiesc in tacere spectaculosul salt spre viitor, fara artificii, fara aplauze si fara neinvitati acrobati.

Nu-i concluzie, nu-s bilanturi si nici macar vreo hotarare despre care sa pot jura ca n-am sa o regeret candva, dar in exilul-mi selectiv nu mai semnez pasapoarte oricui. O sa-i spuna “aroganta” toti neavenitii, dar cine mai numara “complimentele” cand sunt doar vorbe-n vant?

De astazi, cu siguranta eu nu!


7 comentarii leave one →
  1. Radu-Mihai permalink
    Martie 13, 2012 19:58

    Whoatz ap dac? 😉

  2. Martie 13, 2012 20:38

    Nimic rau, numai de bine!:)

  3. Laura Driha permalink*
    Martie 15, 2012 09:58

    Nu, inca nu! :))) Cum te-a dus gandul tocmai acolo?:))

  4. Martie 30, 2012 01:57

    L-am recitit si nu stiu cum de nu am comentat de prima oara! Foarte frumos spus, cu adevarat poetic! :*

Trackbacks

  1. Belgia – Bruxelles | Madalina Ciucu

Lasă un răspuns

