Skip to content

13 Mai

Mai 13, 2012

Imi pare rau draga mea ca astazi nu sunt langa tine. Mai ales azi.

M-am gandit la tine si pe 7 Ianuarie, pe 7 Martie si-n toate zilele importante din viata ta. Pentru ca ai fost mult prea multa vreme parte din mine. Si-ti stiu toate sarbatorile ca pe ale mele, pentru ca iti cunosc toate bucuriile, toate tristetile. Sau mai bine zis, ti le cunosteam.

Astazi, mai mult decat oricand, imi pare rau ca nu e umarul meu cel pe care plangi. As fi vrut ca viata sa ma pastreze acolo, langa tine, asa cum se asteptau toti cei care ne-au cunoscut impreuna. Si randurile pe care le scriam fix acum un an sa le fi putut spune intr-un mesaj pe care sa ti-l arate bucuros, cum facea si altadata.

Imi pare rau ca n-am stiut sa fim “pentru totdeauna”, ca nu ne-am lasat timp sa crestem inainte sa ne promitem batraneti comune.

As fi vrut sa fiu mai putin mandra si incapatanata iar tu mai putin delasatoare si indiferenta, mi-ar fi placut ca macar una din noi sa nu renunte. Si prietenia noastra sa sfideze viata, sa bata filmul. N-am fost indeajuns de puternica, iar tu, probabil, suficient de motivata.

Am ales sa-ti scriu, ai ales sa nu-mi mai vorbesti. Si-au trecut vreo 3 ani asteptand sa dai foc scrisorilor mele. Am hotarat sa uit si sa-ti redau un loc in cotidianul meu, ai ales sa te faci ca nu ma vezi cand ne intalnim pe strada si persoana care te insoteste e “the better me”. Numai atunci.

Imi pare rau ca n-am avut rabdare sa las timpul sa vindece tot si mi-am golit fiinta de atata “eu”, incercand sa inteleg. M-a depasit situatia din toate unghiurile si-am dus o lupta cu tine care era de fapt o lupta cu mine insami.

Stiu ca ti-am mai promis de un milion de ori, dar acestea chiar sunt ultimile mele randuri adresate tie. Trebuie sa fie! Te rog sa nu te mai intorci niciodata aici, cautandu-te.

Imi pare rau ca nu sunt langa tine astazi, imi pare rau pentru tot.

Ramai cu bine draga mea,

Lil’sis

8 comentarii leave one →
  1. Mai 15, 2012 08:15

    I feel the same… si e trist si mi-e dor de ea, dar ea si-a ales un alt drum, departe de mine, mi-a intors spatele si eu am ramas ca un catel plouat intrebandu-ma ce am facut sa merit asta. But then again, life is not fair… everybody needs to move on! Asa ca zambeste Laura, cine nu iti apreciaza sufletul asta bun, nu merita sa fie langa tine. 🙂

  2. Laura Driha permalink*
    Mai 15, 2012 08:34

    Multumesc frumos Iris!
    N-am ramas ca un catel plouat pentru cea care a decis sa plece am fost eu. Am asteptat insa sa fiu oprita. Si macar sa pastreze la loc de cinste tot ceea ce a devenit datorita mie, toti anii care ne-au legat. O chestie de principiu, de finete!
    Cred ca oamenii care uita ce inseamna respectul si bunul-simt nu merita nici macar sa fie amintiti. Sunt in curs de vindecare, oricum. Aseara ceva mi-a dovedit ca-s tot gresita in incercarea mea de-a crede in oameni si-a miza pe suflet! Pierd prea mult!
    Mi-e ciuda c-am pus in slujba acestei relatii de lunga durata si imensa investitie sufleteasca toti polii universului meu, inclusiv familia. Iar ea nici macar pentru ei nu pastreaza o urma de respect!
    Viata are un mod ciudat de a-ti da palmele… Merit si incerc sa invat!
    Multumesc inca o data!
    Te pup!

    • August 22, 2012 00:22

      Laura, asa sunt doar unii oameni. Cred ca toti avem parte de cel putin o persoana de genul acesta in viata, probabil ca sa invatam sa fim mai buni cu cei care ne merita.
      Eu una te respect pt ca ai reusit sa pleci, si probabil, intr-un fel e mai bine ca nu te-a oprit, chit ca te-ai fi simtit mai bine. Stii cum e, mai bine singur decat cu prieteni falsi sau care nu te apreciaza. Te pup >:D<

  3. Laura Driha permalink*
    August 22, 2012 00:26

    Multumesc Diana! Povestea e ceva mai complicata, dar da, am ales sa plec si-am facut-o. N-a fost simplu nici atunci, nici multa vreme dupa. Ne-au legat ani multi, ii iubeam pana si parintii, atat mi-era de draga… Usor nu e niciodata cand trebuie sa renunti. Dar cum nimic in viata nu e intamplator, mergem inainte! 🙂
    Si eu te pup, multumesc pentru randuri!

  4. joe permalink
    August 22, 2012 07:35

    Adica te iei de sorta?

    • Laura Driha permalink*
      August 22, 2012 08:38

      Nu, nu e sora mea. Mi-a fost ca o sora. „Lil’sis” eram eu trecuta in telefonul ei 🙂

      • joe permalink
        August 22, 2012 08:40

        Ma miram. Atunci da, poti sa te iei de ea mult si bine! Mai da-ti-o incolo de nasoala! 😛

  5. Laura Driha permalink*
    August 22, 2012 08:41

    Nu ma mai iau. M-am luat destul si inutil. 🙂

Lasă un răspuns

