Skip to content

O experienta minunata – Monica

Iunie 22, 2012

…despre care TREBUIE sa va povestesc!

Am participat astazi la filmarile unei emisiuni din categoria „total makeover„! Prietena mea Monica a fost cea care a primit „schimbarea radicala” si desi nu pot pune INCA poze, vreau sa va impartasesc experienta, caci a fost minunata!

In primul rand sa va explic de ce-i atat de secretoasa chestiunea! Show-ul se va tine la o televiziune nationala (dar nu cea de stat – as a hint!) si pentru ca principala componenta a sa este elementul surpriza, va dati seama ca pozele mele „before and after” postate inainte de difuzare ar strica rau de tot intreaga idee! O sa fie pe TV  undeva prin luna Iulie si cel putin pana atunci, discretia e discretie! Ma abtin cu greu, va zic!

Aeste detalii fiind lamurite, sa trec la esenta!  Am fost una din cele doua invitate ale minunatei noastre Moni si-am luat contact, alaturi de ea, cu ceea ce se intampla in spatele camerelor unei astfel de emisiuni. Ce sa va zic, echipa cu care am lucrat a fost minunata! Si asta fara sa exagerez! Oameni calzi, frumosi, deschisi si rabdatori ne-au primit de la prima ora, ne-au povestit ce si cum o sa ne sperie la inceput, ne-au invatat sa ne controlam emotiile (lucru care nu prea ne-a iesit!)  si sa privim natural spre camera! Dragilor, daca cititi aceste randuri sa stiti ca am absorbit ca un burete fiecare clipa petrecuta cu voi! Va multumesc!

Primele filmari au fost pe faleza in Mamaia si apoi pe plaja, claduri infernale dar mult amuzament! Am discutat despre prietena noastra – care-i o dulceata de fata! – despre moda si despre viata, a fost ceva interesant si diversificat peste masura asteptarilor mele! Toata aceasta prima nebunie frumoasa a durat circa doua ore! Am purtat lavaliera, am primit complimente si talpile mele au atins marea intr-o dimineata de Vineri, cum nu se mai intampla de multa vreme decat in concediu!

Am revenit cu picioarele pe tocuri si inapoi la birou pentru tot restul zilei si abia spre seara am trecut la partea a doua a acestei povesti desprinse parca din filme – imbratisarea rezultatului final! Va zic, oamenii astia chiar stiu ce fac! Mi-au dovedit inca o data ca o haina aleasa de un ochi format, un machiaj facut de o mana talentata si o coafura noua pot schimba radical imaginea unei femei! In bine! Pe Monica a mea o iubeam oricum si inainte, pentru ca este o frumoasa din toate punctele de vedere dar am fost incantata sa vad ca i s-au concurat trasaturile fine si i-a fost oferita o alternativa grozava stilului vestimentar si toate astea, prin filtrul unor profesionisti! Veti vedea si voi, de-ndata ce se difuzeaza emisiunea (va tin la curent cu detalii!), ca nu-i minciuna nimic din ce-am dat in scris aici!

Nu vreau sa va povestesc acum ce amalgam frumos reprezinta acest suflet minunat ca om, cat e de talentata, de puternica, de curajoasa, de hotarata si de speciala! O sa va las sa o iubiti fara o cunoasteti atunci cand ii veti asculta povestea, s-o pastrati drept exemplu de viata caci are sa va invete multe, doar prin felul sau de a fi. Pur si simplu! Pe mine m-a fermecat de prima data, de acum 5 ani cand am cunoscut-o si cred ca magnetismul ei e ceva rar intalnit! Va las s-o descoperiti si s-o indragiti singuri, in curand, pe micile ecrane!

Iti multumesc Moni ca existi si ca mi-ai dat ocazia sa impartasim aceasta bucurie!

Cu drag,

Laura „in verde

4 comentarii leave one →
  1. Iulie 3, 2012 11:38

    Ce curioasa m-ai facut:O :X
    Abia astept emisiuneaaaa!

  2. Laura Driha permalink*
    Iulie 4, 2012 10:39

    O sa va tin la curent cum aflu detalii! Si eu de abia o astept!:)

  3. Laura Driha permalink*
    August 9, 2012 09:09

    Diana, emisiunea a fost si am ratat-o si eu! 😦 Astept o inregistrare a ei si o sa o pun si aici!

Lasă un răspuns

