Skip to content

O autoadresata, de acum 5 ani

Iunie 25, 2012

Daca ti-ai putea scrie ceva care sa-ti soseasca in mail peste fix 5 ani de la momentul trimiterii, ce ti-ai scrie?

Proiectii despre cum credeai c-o sa ajungi, cronici ale prezentului, ceva ce iti doresti sa nu uiti?

Ca o capusla aruncata in viitor, acum iti poti lansa randurile, gandurile, temerile si dorintele fix catre tine, sperand c-o sa te gasesca poate  mai intelept, mai implinit, mai curajos si cu siguranta, total surprins. Cu putin noroc o sa uiti c-ai trimis-o, caci trimiti – nu-i asa? – cel putin  zeci de mailuri pe zi si-o sa-ti fure un zambet recitind ce-ai scris!

Va puteti trimite o scrisoare care sa ajunga inapoi la „andrisant” peste fix 5 ani, chiar aici.

Ne vedem in 2017, sa vedem ce-am dus la bun-sfarsit!

9 comentarii leave one →
  1. Iunie 29, 2012 12:09

    Faina ideea cu mailul 🙂
    Eu am facut asta cand am terminat liceul – voi vedea la intalnirea de 10 ani ce am scris acolo, proabil prostioare 🙂

  2. Laura Driha permalink*
    Iunie 29, 2012 12:20

    Ce dragut! Intotdeauna m-au fascinat proiectele astea de tip „capsula timpului” dar n-am avut ocazia sa fac asta pana acum! E interesant cred, sa revezi peste ani, ce gandeai cand erai doar o pustoaica!
    Bine ai venit la mine pe blog, sper sa ramai aproape!:)

  3. Iulie 2, 2012 15:20

    Chiar foarte faina ideea:X
    Si eu am facut ceva de genul la terminarea clasei a VIII-a. Au trecut abia 4 ani…inca 6 de asteptat, de fapt de trait viata:)
    Mersi pt pont:*

  4. Laura Driha permalink*
    Iulie 2, 2012 15:28

    Cu placere, cu mare drag!
    4 ani? Deci esti la cea mai frumoasa varsta din lume… 18 ani! Multi inainte!
    Asa e, sunt ani care vor trece repede daca iti traiesti viata la maxim! Iti doresc ca aceasta „prima tinerete” sa fie cea mai frumoasa, cu cele mai multe zambete, iar scrisorile din viitor sa te gaseasca cu un imens bagaj de experiente memorabile!
    Te mai astept pe aici cand ai timp!:)

    • Iulie 2, 2012 15:55

      Multumesc mult:*:* Voi mai reveni cu siguranta. Abia astazi ti-am descoperit blogul:D

  5. Iulie 2, 2012 15:52

    Geniala idee… deabia astept sa imi trimit mailul!!! 😀 de mult vroiam si eu sa fac o capsula a timpului – sa pun cateva lucruri simbolice si o scrisoare intr-o cutie pe care sa o ingrop pentru cativa ani! 🙂

  6. Laura Driha permalink*
    Iulie 2, 2012 16:06

    Si sa povestim peste ani, ce-am scris! Fiecare pe blogul ei – care va fi rezistat peste ani!:)

Trackbacks

  1. Apel pentru un catel | Madalina Ciucu
  2. Pentru prietenii cu Iphone | Laura Driha

Lasă un răspuns

