Skip to content

La multi ani si atat

Iulie 9, 2012

De ce nu spun niciodata “La multi ani!” si atat? Pentru ca ma enerveaza urarile reduse la cuvintele astea si lipsa dorintei de-a personaliza ceva atunci cand vrei sa aduci un zambet.

La multi ani” si atat nu spune decat ca ti-ai facut o datorie, e un soi de “Buna ziua” spus din obisnuinta, o rutina  deloc magluitoare, mai ales cand vrei sa arati ca “ti-ai amintit”.

Sigur, nu zic sa lasi omului un intreg roman intr-un mesaj, pe telefon sau pe vreun site de socializare daca nu va leaga adanci sentimente de amor sau vizibile simpatii, dar am pretentia ca toate lumea poate incropi vreo doua randuri in plus fata de clasica si intens abuzata expresie de aniversare.

Si, ca tot suntem la subiectul asta, mai nasol decat urarile lipsite de nota personala, sunt multumirile “de grup”. Alea cu “Va multumesc tuturor pentru urari” postate de parca n-ai avut rabdare sa raspunzi la 50 de mesaje. Sure, daca esti Angelina Jolie si iti scriu 500 000 de oameni mesaje de ziua ta, se intelege. Dar altfel, e lipsa de bun-simt! Vorba aceea, daca eu ti-am scris tie pe Wall o urare, astept sa-mi multumesti acolo. Ca nici eu n-am scris ceva general de genul “Celor nascuti astazi le urez sanatate” la mine pe Wall si te-am lasat sa te prinzi ca esti si tu inclus acolo! Capisci?

Asa ca mai lasati vedetismele astea nejustificate, ca-i drum lung si paine tare de mancat pana la asumarea arogantei absolute! Si atunci cand scrieti o urare, parfumati-o intens cu aroma voastra. Trebuie sa va permiteti asta!

6 comentarii leave one →
  1. Iulie 9, 2012 20:22

    Da, e ca atunci cand primesti mesaje de craciun
    gen SPAM
    la toata lista

    ce valoare mai are mesajul ala?
    ce sa spun mari vedete ce sunt

    N ai idee cat ma calca pe nervi genul asta de oameni

    Vreau sa te anunt de o chestie

    Eu sunt mai talentata asa, de fel, si am creat cu manuta mea un joc care se numeste MASK CLUB.

    Tu esti pe dancefloor, pierdut in transa pe ritmuri electronice si te simti ametit. DIN MOMENTUL ASTA tu alegi ce faci.

    Mergi sa cauti toaleta clubului sau te indrepti catre silueta feminina din departare care iti face semn sa te apropii?
    In functie de ce alegeri faci, jocul are 4 FINALURI DIFERITE

    Sex in 3, pastile pe limba, masti pe fata, muzica techno si un scenariu SUMBRU. Cam asa pot sa rezum eu jocul pe care l-am creat.

    Poti sa il joci direct pe net, fara sa il descarci, dar nu vreau sa iti pun link-ul aici ca ma baga astia la spam =)

    Daca vrei sa il joci il gasesti pe prima pagina a blogului meu (GoodGameFelicia)

    Te pup
    –Cu drag, Felicia

  2. Laura Driha permalink*
    Iulie 9, 2012 20:24

    Felicia, gen spam? Adica cam ceea ce ai facut tu aici cu mesajul tau? Nu multumesc…

  3. Iulie 14, 2012 18:23

    Te aprob!! 🙂 si eu urasc mesajele astea!

  4. Iulie 15, 2012 22:47

    Multumesc Madalina! Sa ne revoltam zic, poate-i mai zgandarim dupa niste imaginatie!:))

Trackbacks

  1. Drum spre devenire… (25) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

