Skip to content

Stiam

August 9, 2012

                                  Stiam.

 

                             Radeai prea tare la glumele mele. La toate glumele mele. Si-ti placea sa ma auzi razand. Iti placea sa ma auzi.

                          Incepusem sa-ti lipsesc. Eram prilej de zambet cotidian, de nesfarsite conversatii, incepusei sa-mi fii mai mult, incepusei sa-mi fii tot.  Tot ce nu vroiam. Tulburator de echilibru,  de relatii sociale, de mine. Cel mai tare ma tulburai pe mine, transformandu-ma.

                         Imi placea sa te aud. Imi placea ca ma faceai sa rad. Imi placeai.

                       Mi-a fost frica de mine, de tine, de noi. Acest “noi” pe care il ghicisera toti, demult, dinainte ca pana si noi sa ne-o recunoastem deschis. Sa ne-o recunoastem noua insine, individual. Ca reciproc n-am avut niciodata curaj.

                        Pana azi. Am vrut sa-ti spun ca stiam, dar m-a speriat – ca si pe tine probabil – tot ce-am  fi putut sa fim.

                       

                        Stiam. Iar acum stii si tu.

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

