Skip to content

Cum a fost la Lady Gaga

August 17, 2012

                Fain. Nu, nu fain. Misto. De fapt foarte misto. Incredibil.

               Pana sa ajung la concert parca nu-mi venea sa cred ca un artist international inca prezent in topuri concerteaza la noi. Fara sa-si astepte decrepirea, sa-i atarne epiderma sau sa pape pensie déjà de vreo 10 ani.

               M-am enervat putin la intrare unde ceea ce scria pe bilet nu corespundea cu standardele baietilor de la control. Cred ca am fost singura din cei peste treijdemii de oameni care au citit pe bilet partea cu “No cameras” si au  crezut ca-n Romania noastra o sa tina cineva cont de asta. Din amintirile mele recente cu astfel de aglomerari de oameni, acest “no photo” insemna sa-ti permita accesul cu telefonul din dotare si atat. Dar nu, nu si astazi! Ce sa va zic, data viitoare ma duc blindata cu sapuniere, ca cica “alea nu se pun”! Alea si un DSLR cu care trecuse de control, cumva, romaneste, o fatuca din spatele meu.

              Asadar, o bulina neagra cu organizarea. La intrare si la iesire! Ca la plecare au pus multimea doritoare sa se raspandeasca pe bulevardele Bucurestiului sa ocoleasca-n spirit de turma, ditamai cladirea SRI-ului, fara explicatii, fara jena. Ca asa au vrut baietii aia de la BGS, responsabilii cu linistea si ordinea haosul.

                Dar din fericire, astea au fost toate partile triste ale serii. Bine, astea si o tanti care mirosea incredibil de urat si care cand nu intreba din ora in ora “Cat e ceasul?” si “Cat mai dureaza”? se preocupa daca Lady Gaga si- a impuscat pe bune dansatorul, la inceputul reprezentatiei.

                In rest dragilor, totul a fost la cele mai inalte cote! Un show complet, o sonorizare perfecta, coregrafii atent studiate, costume, machiaje si accesorii surprinzatoare, dansatori talentati si un program cu precizie de ceas elvetian.

                  Mi-a placut ca Lady e chiar o lady – a aparut pe scena in jur de ora 7 – cand inca se mai intra la concert si si-a salutat fanii, undeva in coltul drept al acesteia, ca o adevarata gazda. Short, but fun!

                  Nu s-a dezis nicio clipa de extravaganta care a conscarat-o, a fost frumoasa, amuzanta, sexy si cu adevarat nebuna, si-a respecat promisiunea de la inceputul concertului “I’ll dance my butt off for you tonight”, i s-a facut rau dar nu s-a oprit, a socat si a incantat, ne-a servit energie si i-am trimis-o inapoi ca o reflectie, ne-a cantat o balada faina – piesa noua – si i-am cerut BIS aratandu-I ca  la noi in Romania, nimeni nu pleaca fara emotii!

                  Ne-a placut de ea, i-a placut de noi. Seara a fost perfecta!

3 comentarii leave one →
  1. August 18, 2012 14:18

    Privind organizarea, nu trebuia sa ai mari asteptari, oricum, conteaza doar ca (,) concertul a iesit extraordinar si ca ai reusit s-o vezi live pe Gaga 😀 Am inteles ca s-ar putea sa revina anul viitor, sau cel putin asa a declarat, sper sa am si eu posibilitatea s-o vad la urmatoare vizita 😀

  2. Laura Driha permalink*
    August 19, 2012 23:23

    Da Diana, asa a declarat! Chiar a intrebat in timpul concertului daca mai venim, in caz ca revine in Romania. Si toata lumea de acolo a confirmat! Cred ca i-a placut la noi, fanii au fost la inaltime, gazdele ospitaliere… Si eu cred ca se va intoarce. Nu stiu daca la anul, dar la urmatorul turneu cu siguranta!:)

Trackbacks

  1. Laura in FashionLand – Clearance Hunt « Laura Driha

Lasă un răspuns

