Skip to content

Sfarsitul lumii

Noiembrie 5, 2012

              Daca „sfarsitul lumii” vine – as scheduled – luna viitoare, nu-mi pare rau decat ca n-am avut timp sa impart lumii inca putin din ceea ce-mi place sa cred ca sunt (un om bun), ca am iubit si oameni de care n-am stiut sa ma fac iubita si ca am daruit, in nenumarate ocazii, mai mult decat sunt unii obsnuiti sa primeasca. Ca m-am grabit sa sufar in cuvinte cand puteam s-o fac in urlete reale ( infinit mai simple si mai sanatoase), in taceri mai putin dureroase si-n randuri care-mi fura zambete amare si acum. O sa-mi para rau de toti care n-au vrut sa ma cunoasca si pe care i-as fi adorat, de aceia carora n-am stiut sa le dau o sansa, de cei care mi-au refuzat-o mie. Imi va fi desaga plina de regrete, de pacate, de amintiri. Nimic insa nerecunoscut, neimbratisat cu gura uscata de trecut, cu ochii umezi de speranta. Dar poate nu vine totusi atat de repede  uitarea “aia” permanenta… 

2 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 10, 2012 22:12

    Buna
    Este si blogul tau pe lista asta http://cristi.mirea.eu/2012/11/care-este-cel-mai-bun-blog-din-constanta-in-2012/ si isi asteapta voturile.

  2. Noiembrie 11, 2012 10:06

    Multumesc frumos Cristi! 🙂

Lasă un răspuns

