Skip to content

Au taiat caisul

Noiembrie 17, 2012

                Au taiat caisul din curte. Curtea din spatele blocului unde am copilarit, caisul pe care cred ca s-au catarat macar o data, toti copiii cartierului. L-am vazut acolo zi de zi, 25 de ani. Si apoi un pic mai rar, pana cand a indraznit sa incurce niste lucrari pentru Electrica. Era copacul plantat de cea mai draga vecina dintre toate – tanti Lenuta, cand a avut primul copil. Il stiam acolo dintotdeauna si parca pentru totdeauna. 

                  Ne-au luat  un simbol, o amintire. M-a intristat vestea de parca as fi pierdut un prieten. 

                  In seara asta plang un copac. Umbra lui, parfumul sau, povestile mele in care ramane nemuritor.

                  O sa-mi lipseasca furtunile de flori albe primavara. 

4 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 18, 2012 11:36

    Imi amintesc caisul din curtea voastra …..sad

  2. Laura Driha permalink*
    Noiembrie 18, 2012 22:15

    Stiu Iulia. Asa cum am spus, cred ca-l stiau toti cum ne stia si el… de cand eram mici! 😦
    Multumesc frumos pentru vizita si comentariu!
    >:D<

  3. Noiembrie 18, 2012 22:58

    Un alt cais îi poate lua locul!

    • Laura Driha permalink*
      Noiembrie 18, 2012 23:54

      Asa e Johncristea, trebuie! 🙂

Lasă un răspuns

