Skip to content

MATUSA PRIN ADOPTIE SUFLETEASCA

Decembrie 6, 2012

                     Prietena mea cea mai buna o sa fie MAMICA! Cea mai frumoasa, mai dulce si mai buna mamica din lume! Am aflat azi ca domnita, proaspat reintoarsa dintr-o perfecta luna de miere in Thailanda si Singapore, mi-a adus cel mai frumos cadou pe care putea sa mi-l faca! Mie si tuturor celor care o iubim! VESTEA CA FAMILIA LOR MINUNATA CRESTE!!!!! Un bebelus sau o bebelusa, conceput ca-n filme – in luna de miere – pe taramuri de vis, la timpul si locul potrivit, la varsta si cu barbatul ideal!

         Sunt fericita iubita mea draga ca existi, ca-ti sunt aproape in momentele astea de intensa, imensa si neasemuita fericire si-ti multumesc ca-mi esti prietena!

            Vreau sa imbatranim impreuna, sa faci parte din povestea mea si eu din a ta pana la sfarsit, sa ne ramana neinduplecata traditie la „Ceaiul fetelor de Miercuri” si sa stii ca-s pregatita sufleteste sa fiu dadaca daca vei avea vreodata nevoie de o ora de somn in plus sau de o iesire in oras, o sa fiu acolo ori de cate ori ai nevoie cu tot dragul, cu toata inima si cu tot interesul sa-ti ventuzez desigur, minunea, non-stop CU PUPICIIIIII!

              E primul „bebelus” care vine in gashca noastra de prieteni si-o sa fie cu siguranta rasfatatul tuturor asa ca stai linistita „mami„, nu-ti ramane decat sa fii fericita! Esti frumoasa, desteapta, adorata de cel putin 1000 de persoane si in curand o sa experimentezi o altfel de dragoste, noi granite ale iubirii, tot ce va cuprinde un ghemetoc simpatic  de proaspat „Centru al Universului” tau!

                  Felicitari dragului de Radu, sper sa-si tina promisiunea si sa fie cel mai cool tatic din lume! Ne bazam pe el!!!!

            Sunt fericita pentru voi mai mult decat pot exprima in cuvinte!!!!!!! Si mie mi se intampla rar asa ceva, stii doar!

                                           VA IUBESC PE TOTI 3!!!!!!!

BABY

No comments yet

Lasă un răspuns

