Skip to content

Intr-o Vineri, acum 5 ani

Decembrie 14, 2012

     Acum fix 5 ani. Tot 14 Decembrie, tot Vineri. Amanasem telefonic prima noastra intalnire si credea ca n-o sa-i mai raspund vreodata la telefon. I-am raspuns.

     Venise prietena mea sa ma „faca frumoasa” si n-am stiut atunci ca-i voi parea astfel si fara machiaj, tocuri sau alte artifcii nenaturale.  N-am stiut ca o sa fie el „pentru totdeauna”, ca o sa-mi redefineasca tot ceea ce stiam despre fericire si ca o sa-mi fie cel mai frumos motiv de zambet cotidian.

     Il cunoscusem la un curs privat urmat in facultate, unul la care mi-a fost profesor, cu o saptamana in urma. Mi se parea arogant si impertinent, genul ala „prea tanar sa le stie pe toate”. Acceptasem sa iesim pentru ca  arata bine (stiu, cam superificial, nu sariti!) si pentru a-mi demonstra inca o data ca cine arata atat de bine trebuie sa dezamagesca prin alte parti. Ori prost, ori prost crescut, fara simtul umorului sau – Doamne fereste! – genul care iese cu 4 fete in aceeasi seara. Mi-a demonstrat ulterior ca prima impresie poate fi gresita si ca chiar e o suma de calitati fermecatoare, o inteligenta atragatoare, un om bun si cu bun-simt, genul ala de barbat cu care stii ca vrei sa ai copii.

     Imi amintesc de parca a fost azi ca ma enervase un amanunt  –  schimbase 3 perechi de adidasi in 3 zile (cat a durat cursul!) si m-am trezit intrebandu-ma ce fel de barbat are 3 perechi diferite de adidasi in acelasi sezon? (si 3 ceasuri, fiecare asortat cu tinuta!)  Aveam sa aflu mai tarziu ca are 30 (de perechi) si ca pasiunea sa pentru incaltaminte, moda in general si tot ceea ce e frumos sunt doar niste bonusuri de care m-am trezit incantata ca le are.

     Am ramas impreuna de atunci, zi de zi, fara sa se nasca intre noi plictiseala, nevoia de a lua o pauza sau de a schimba ceva. Chiar rememoram azi-dimineata, in drum spre birou, ce pereche norocoasa suntem. Locuim impreuna de 2 ani si 2 luni, lucram in acelasi loc de vreo 3 si 5 luni si suntem deci, practic nedespartiti. Zi si noapte. Si totusi, contrat previziunilor sumbre ale unor cunoscuti, nu ne merge deloc rau. Radem la fel, facem glume intotdeauna pe marginea casatoriei, ne permitem autoironii si grave decizii, totul in doi, in acelasi „doi” de atunci. Nu credeti ca e minunat? 

   Va doresc din suflet dragii mei, o poveste ca a noastra! Nu, de fapt nu ca a noastra. Una a voastra, care sa va faca fericiti! In fiecare zi, pentru totdeauna!

La multi ani!

heart

4 comentarii leave one →
  1. Decembrie 14, 2012 19:12

    Enervant mi s-a parut si mie la inceput al meu el si nu il vedeam in veci alaturi de mine dar iata ca…. am ajuns unde am ajuns.. 🙂
    Multi ani frumosi si fericiti sa aveti!

    • Laura Driha permalink*
      Decembrie 14, 2012 19:26

      Multumesc frumos! La fel si voua!
      Ce m-ai surprins cu semnatura comentariului, asa il am eu trecut pe frumosul meu domn in telefon. „Adi-cted”. Il cheama Adrian si sunt dependenta de el ca de aer… si de aici „titulatura”! S-a potrivit!

Trackbacks

  1. Hai si cu Constanta blog meet 13. : Cristi Mirea
  2. Constanta Blog Meet 13 | IonutG

Lasă un răspuns

