Skip to content

Desert rapid

Martie 10, 2013

Reteta minune e imprumutata de aici.

Se fac rapid si ies delicioase iar dupa vreo doua ore de tinut la frigider sunt perfecte!

Eu n-am avut cosulete de hartie, dar nu cred ca se vor supara musafirii!

E prima data cand le fac si ma declar multumita!

Cum vi se par?

Bomboane crocante cu cereale

Bomboane crocante cu cereale

 

Later edit: Am mai facut si de Paste si apoi si pentru colegii de birou! De data asta am gasit cosulete de hartie si au aratat mult mai bine! Uneori cu fulgi ce aveau mierea gata incorporata, alteori clasic! Deliciosi de fiecare data, asa mi s-a zis!

Bunatati de Paste

Bunatati de Paste

Pentru colegii de birou

 

 

6 comentarii leave one →
  1. Martie 14, 2013 12:21

    Am probat și eu rețeta și într-adevăr sunt delicioase 🙂

    • Laura Driha permalink*
      Martie 14, 2013 19:34

      Ma bucur ca ti-au placut! Si musafirii mei minunati le-au adorat! Le voi reface cu mare drag si data viitoare, caci se fac repede si nu prea ai cum sa le ratezi! Ma gandeam ca poti adauga si alune sau nuca de cocos daca iti plac sau poti face caramelul cu lapte condensat!

  2. alex permalink
    Mai 6, 2013 23:24

    sunt senzationale !!!

  3. Mai 20, 2013 09:41

    mm, suna bine!

  4. Mai 20, 2013 09:43

    Si se fac rapid!!! Sa ai pofta!

Lasă un răspuns

