Skip to content

Tableta Evolio Aria Mini de la Kiss Fm

Martie 27, 2013

             Acum c-a avut timp sa se aseze bucuria si sa-mi soseasca premiul in sfarsit, revin cu detalii.

           Incepand cu inceputul, sa va lamuresc o chestiune amuzanta.  In week-endul dinaintea zilei castigatoare, ne-am vazut cu viitori finuti. Am pus la cale diverse, am ras, am povestit, ne-am facut planuri! Un sfarsit de saptamana ca oricare altul pana aici!

          Lasatul Secului, gratar, veselie si oameni dragi! Discutii generale, particulare si, printre altele, frumosul meu domn incerca sa ma convinga ca trebuie sa investim intr-o tableta. In conditiile in care in familie exista deja doua, una e la noi si una la cumnati, (Nexus 7 si respectiv Samsung) mi se parea inutil sa mai luam inca una. Pentru browsing, Facebook si chestii marunte eu foloseam acasa un Netbook Acer Aspire One si mi-era suficient. Mic, simpatic si usor de folosit. Cu ii mai trebuia o tableta, fie ea si un miniIpad (ca asta vroia sa luam)? 

         Am refuzat hotarata ca mie nu-mi trebuie si ca o sa raman pe laptopul mic pana cedeaza, ca mi-e drag si ca numai la greu nu-l abandonam eu!

         Mno, toate bune si frumoase!

      Luni dimineata discutia era deja data uitarii. Aud la Carcotasi semnaul de concurs si imi zic in gand, total in gluma, ca poate am noroc! Dau mesajul, primesc confirmarea de primire si dupa prima melodie se anunta castigatorul. Auzeam la radio mesajul meu si in acelasi timp imi suna telefonul. Bietul de el, tiuia ca ramaneam fara baterie, dar nu m-a lasat la greu!

        Ce sa va zic, emotia a fost incredibila. Nu-mi venea sa cred! Eram atat de stresata ca se va inchide inainte sa spun cine sunt ca n-am mai reusit sa leg nimic coerent. In imaginatia mea, la prima conversatie cu Carcotasii mi-ar fi iesit macar o gluma buna! Dar neeeh, nu-i ca-n filme! Mai ales cand ramai fara baterie! Nu stiam ca procedura implica ca ma vor contacta ei mai tarziu. Asa cum spuneam si la radio, e prima data cand castig un astfel de concurs.

       A fost genial dupa ca m-a sunat finuta mea care prinsese momentul, stia de discutia din week-end si va dati seama, s-a crucit de coincidenta! Au urmat, va imaginati, tot felul de glume cum ca mai bine planuiam sa facem upgrade la masina sau la casa si hazul aferent! Cu ea, cu colegii de birou care m-au felicitat cu deja obisnuitul „Iar maaaaaaaaa????” si cu prietenii de pe Facebook! 

       Mi-am amintit apoi ca situatia asta e un deja-vu! Cand am castigat camera video Toshiba Camileo S20 – HD nu trecusera doua saptamani de cand mi-o aratase mandrul meu online, spunandu-mi ca si-o doreste. A tot amanat din diverse motive, nu stia ce culoare vrea pana cand… i-am zis eu sa nu se mai gandesca, ca avem una!:))) 

       Deci da, sunt o norocoasa! Multumesc lui Dumnezeu!

      In pozele de mai jos e tableta, asa cum am primit-o astazi. A durat ceva pentru ca dupa ce am castigat Luni am fost contactata Marti de cei de la Kiss Fm si abia Miercuri de cei de la Evolio. Acestia din urma au intarziat sa-mi ceara datele de livrare pana Vineri si abia Lunea asta au expediat coletul. 

      A sosit azi in jur de ora 16.00, in perfecta stare! Din seara asta ne auzim pe retelele de socializare, direct de pe ea!

       Va pup, multumesc pentru mesajele frumoase!

Coletul

Evolio Aaria Mini

Tableta Evolio Aria Mini

Evolio Aria Mini

Evolio Aria Mini de 5*

Evolio Aria Mini

7 comentarii leave one →
  1. Martie 28, 2013 15:10

    Sa o stapanesti sanatoasa!

  2. Martie 28, 2013 18:58

    Sa o folosesti cu placere!

    • Laura Driha permalink*
      Martie 28, 2013 19:12

      Multumesc frumos Evolio! E minunata! Maine va trimit si procesul verbal. Din cauza unor sedinte prelungite azi mi-a fost imposibil sa ma ocup de acest aspect! Numai bine!

  3. oana oanna permalink
    Martie 29, 2013 18:04

    Imi poti spune si mie nr. de telefon la care ai trimis sms-ul? ca il spune prea repede si nu am timp sa il scriu . Multumesc 😉

  4. Laura Driha permalink*
    Martie 29, 2013 19:19

    Sigur Oana! 0722 20 60 20!
    Multa bafta!

Lasă un răspuns

