Skip to content

Nu ma suna de ziua mea

Decembrie 5, 2013
 
          Dacă n-am impărțit, măcar o dată,  un zâmbet. Unul provocat de mine.          
        Dacă nu-ți fac bine, cu fapta sau cu rândul, dacă-ți  sunt străină azi și n-a fost dintotdeauna așa, dacă desenele mele în cretă și-n cuvinte nu-ți transmit decât un aprig dor de ploaie.         
         Dacă a trebuit să-ți amintească Facebook-ul că părinții mei Sărbătoresc intotdeauna Crăciunul pe 23, dacă gândul afișat bun e-o tristă complezență și dacă nu ne leagă sufletește cel puțin o amintire frumoasă.         
       
          Dacă ignori că am o soră geamănă și că e și ziua ei.          
          Dacă nu te-am învățat nimic, dacă nu-ți inspir un mesaj personalizat, dacă nu te-am sunat de ziua ta.         
          Dacă te-am rănit și cumva nu mi-a părut rău, dacă ți-am cerut iertare și te-ai încăpățânat să nu mi-o dai, dacă nu-ți lipsesc câteodată
          Nu mă suna de ziua mea dacă-mi vezi durerile mărunte drept alifie pentru propriile frustrări sau dacă te gândești să-mi dăruiești ceva ce ai primit anul trecut și nu-ți mai place.
          Nu mă suna crezând c-o să mă simt importantă. Prezența ta în cotidianul pestriț al celorlalte 364 de zile ale anului spune cel mai bine povestea noastră.
        Dacă nu mă respecți și crezi c-o poți ascunde politicos, dacă îmi subminezi inteligența și-mi decolorezi emoțiile, dacă nimic în jurul tău nu-ți strigă ” Laura” și dacă nu tânjești,
măcar în secret, la o îmbrățișare și-un râs zgomotos care să-mi aparțină.  
         Nu mă suna de ziua mea. Lasă-mi bucuria să primesc urări de bine doar de la cei care chiar mi le doresc!
        
          
6 comentarii leave one →
  1. Cristian permalink
    Decembrie 5, 2013 23:36

    -Daca … un cuvint ce vrei sa-l dai uitari , acest cuvint poate aduce doua actiuni/stari mai mereu dupa rostu lui in discutii .
    -Mă interesant articolul tau , si de ce nu , este si realitatea din fiecare , acum si cum priveste lumea.
    -Mia placut , frumos , felicitarile mele .

  2. Decembrie 6, 2013 10:20

    Mulțumesc frumos Cristian!
    Inspirată de rândurile tale, iți las cu mare drag un link: http://diacritica.wordpress.com/

    O zi minunata sa ai!

  3. Decembrie 13, 2013 13:30

    Bună ziua și mă bucur că te-am găsit, Laura! 🙂

  4. Decembrie 13, 2013 17:27

    Bine ai venit racoltapetru6! Sa ramai aproape! 🙂

  5. Sergiu permalink
    Ianuarie 17, 2014 00:32

    Unde e butonul de like?

    • Laura Driha permalink*
      Ianuarie 17, 2014 07:42

      🙂 Sus, putin mai sus!
      Multumesc!!!

Lasă un răspuns

