Skip to content

Mici bucurii

Ianuarie 9, 2014

Intelese pe deplin doar de aceia care au îngrijit vreodata o floare timp de 1 an si jumatate si acum ii vad prima data zambetul….

Buna dimineata!!!

20140109-072548.jpg

4 comentarii leave one →
  1. dragomir cornelia permalink
    Ianuarie 9, 2014 09:12

    asta e Craciunica galbena?kiar n-am vazut niciodata soacramea are roz..da galbena…sa-mi pastrezi si mie un pui knd o avea:)

  2. Laura Driha permalink*
    Ianuarie 9, 2014 09:36

    Da, e galbena! Eu am vazut numai albe… Zici ca sunt si roz?
    Sigur, iti pastrez cu drag!
    Te pup Cornelia!

  3. Ianuarie 9, 2014 13:13

    Ti-a simtit caldura si devotamentul si a zis sa se arate …pupiciii cu lipici :*:*:*

  4. Laura Driha permalink*
    Ianuarie 9, 2014 13:15

    Off, Laurici! Dupa atata timp? Cand mie mi-a fost draga din prima zi? Am primit-o de ziua mea acum 2 ani…
    Dar tot e bine! Mereu ma surprind placut florile… ale mele in mod special, ca infloresc cand nu ma astept! 🙂

    Si eu te pupacesc Laura!

Lasă un răspuns

