Skip to content

Ziua 3

Februarie 3, 2014

Ziua 3 din cele 100 de recunoaștere a fericirii  de care vă povesteam Sâmbătă a coincis cu 3-ul lunii Februarie și – pentru că nimic nu e întâmplător – citatul zilei de pe biroul colegului meu m-a dus cu gândul la provocarea în care m-am antrenat voit și ireversibil! 

poz─â 3

Și-am răscolit apoi să văd ce i-a inspirat pe autori pentru ziua mea de naștere… Tot despre fericire mi-a fost scris! 

Să fie oare un semn? 🙂 

poz─â 2

Să aveți o săptămână faină dragilor! (depinde numai de voi!)

No comments yet

Lasă un răspuns

