Skip to content

Revedere

Februarie 10, 2014

Printre falduri mărunte
Sub mătăsuri, peste-o punte
Lângă-un zâmbet, umăr lângă umăr
Tremură și el, tremur.
Ne-amintim ce nu ne-am spus
Râd strident, tace apus
Il privesc și mă privește
Il îmbătrânesc, mă întinerește.
In colțuri mici, pline de nimic
Știe că-i trecut, știu că l-am iubit
Împărțim povești, ciopârțind amabil
Războiul pierdut, pactul amiabil.
Respiram același aer, ca odinioară
Magic și străin atâtor oameni, ca pulsul de vioară.
Bucuroși că suntem
Nu c-am fi putut să fim
Îmi sărută mâna, mă înclin.
Întâmplător și nefiresc
Mă trezesc recunoscându-i fiecare gest
Și refuzându-i gândul, il izgonesc grotesc
Te-am iubit, nu te iubesc.

No comments yet

Lasă un răspuns

