Skip to content

Fără rost, fără sens

Iunie 11, 2014

Aș vrea să-ți apar în Feed

Cum îmi apari în flash-back-uri

Periodic și intens

Ca o greșeală

Una pe care o tot repeți

Amuzat și stângaci

Ca prima oară.

Aș vrea să nu-ți spun nimic

Dar să știi tot

Să mă-nveți să te uit

Să te miri cum te pot

Cum te te

Cum te te-am

Cum te voi

De 100 de ori inainte

Și 1000-napoi.

Aș vrea și să nu-nțelegi

Niciodată

Să-ți rămân străină

Cu silaba mută perfect netulburată

Să nu-ți fiu ce mi-ai fost

Să nu-mi mai cauți

Să nu-ți găsesc

Nici rost, nici sens.

[Câteodată scriu și noaptea. De fapt mereu scriu noaptea. Și câteodată direct pe Facebook. Scriitura asta e de aseară.]

No comments yet

Lasă un răspuns

