Skip to content

Urmărește-mă plecând

Iunie 16, 2014

Urmărește-mă plecând.

O fac mereu c-o grație aparte

Cu o eleganță atent studiată

Și c-un regret sugrumat

Că-s aproape un spectacol de suferință expusă cu exhibiționism,

Un tablou cu genunchi împleticiți

Și zâmbet surd.

Urmărește-mă plecând.

Te-aș putea învăța să-ți aduni sufletul în mănunchiuri defecte

Și să-l înghesui în bagaje fragile

Perfecte pentru gări pustii

Și drumuri lungi din drumuri scurte.

Urmărește-mă plecând.

Mă voi întoarce de un miliard de ori

Oferindu-ți șansa să mă oprești

Ca pe un cadou a cărui însemnătate sper să n-o dibuiești

Niciodată prea târziu.

Urmărește-mă plecând.

O voi face de prea multe ori în scris

În urlet sau în răzvrătire

Și prea puține-n mine.

2 comentarii leave one →
  1. Iunie 23, 2014 18:03

    frumos 🙂
    n-am mai venit pe aici de multa vreme
    fiecare revenire e o bucurie 🙂

    • Laura Driha permalink*
      Iunie 23, 2014 23:03

      Ai sa ma ierți daca nu mi te amintesc? 🙂
      Iti multumesc c-ai revenit si ca o faci cu bucurie dar spre rușinea mea, nu-mi amintesc sa-mi fi trecut pragul. Sau ai fost genul ala de musafir tăcut, aflat permanent in vizite lungi dar fara nicio amintire lăsată gazdei? 🙂

Lasă un răspuns

