Skip to content

Ai baut apa azi?

Martie 18, 2015

Cu întrebarea din titlu îmi dojenesc frecvent sora, câteva prietene și colege de sală prin mesaje sau prin mail-uri… Pentru că țin la ele și știu ce important e acest gest in rutina zilnică pentru sănătate!

N-o să-ți spun încă o dată cât de imperios necesar este să bei apă.  Pentru viață, pentru sănătate, pentru frumusețe. Am certitudinea că știi deja…

Am să-ți spun însă că prietenii de la Tupperware Romania iți oferă șansa să faci ceva pentru un mediu mai curat! Și o fac într-un mod absolut simpatic!

Sticla Eco Tupperware de 500 ml este ceea ce-ți dăruiesc cu drag de Ziua Monidală a Apei –  pe 22 Martie –  în Constanța (250 de sticle! – intre orele 9.00 -18.00), București (280 de sticle! – intre 10.00 -18.00) si Brașov (500 de sticle – intre 12.00 -18.00) dacă accepți provocarea de a duce la punctele de colectare ale campaniei minimum 10 sticle de plastic!

Nu-i așa că e faină? M-am îndrăgostit instant! (da, chiar dacă nu e verde! )

Rămai aproape pe site-ul oficial si pe Facebook si urmareste hastag-urile #waterday si #tupperwareromania pe site-ruile de socializare pentru mai multe detalii!

Spor la colectat!

Mulțumesc Tupperware Romania pentru sticlă și șansa de a da vestea mai departe și Robert  pentru ședința foto!

Sticla ECO Tupperware 500ml

Tupperware Romania

Tupperware Romania Ziua Apei

7 comentarii leave one →
  1. Martie 18, 2015 16:32

    HA! Reclama, …mascata de cuvinte dulci. 😛 (long time, no… read?)
    On topic: Faina ideea.
    Da!, am baut apa…dar consider ca si fructele ar trebuie sa fie (si constituie) un element destul de important in alimentatia de zi cu zi.
    „Cheers” si o primavara frumoasa!

  2. Laura Driha permalink*
    Martie 18, 2015 16:39

    Reclama, da, dar pentru un scop nobil! E pentru mediu! Bine te-am regasit, Invatatorule! Eu am mai scris, tu n-ai mai citit! 🙂

    • Martie 18, 2015 16:42

      „Eu am mai scris, tu n-ai mai citit!” <<< Ca cam asa ziceam si eu… :))
      Te-am mai citit, nu am mai comentat.

  3. Laura Driha permalink*
    Martie 18, 2015 16:43

    N-am mai scris nimic interesant, nu? 😛

  4. Martie 19, 2015 10:55

    De la baut… apa! Da? :))

Trackbacks

  1. Contributia ta la verde! | Laura Driha

Lasă un răspuns

