Skip to content

Dezamagita de tine, Social Media Friend

Martie 26, 2015

Profund, prietene.

Nu reacționezi, nu funcționezi cum credeam, cum speram.
Am lansat Luni, online, rugămintea unei persoane aflată intr-o situatie disperată de-a fi ajutată împrumut cu o suma de bani. Era vorba de 6500 de Ron la momentul ăla, azi mai sunt 1800 Ron! Și-am postat-o in mai multe medii online, de aproximativ 2 ori pe zi!

ÎMPRUMUT, repet intru accentuare! Nu GRATUIT! Poate daca era o cerere de DONAȚIE ar fi reacționat mai multa lume!

Nu ințeleg cum funcționează asta la tine, serios! Da, poate nu dispui de sumă. Poate nici de o mică parte din ea. Dar nici macar de gândul bun? Să dai mai departe, poate există cineva să poată ajuta? Ce te costă?
Am vazut un singur Like, nici măcar un  Share, Retweet sau Repost! Și daca era o poză cu decolteul meu sau niște buze țuguiate imi înroșeai timeline-ul si notificările pe mail.

Orice chestie cretină dar haioasă pe care o scriu primește macar un Like, un Share sau un Retweet. Dar când vine vorba de ceva altruism nu mai stim tastele, nu ne mai pasa!

Orice videoclip e mai interesat, orice rahat pe care l-am cumparat, orice check-in in spații necunoscute, orice randuri de vacă melancolică!

M-ai dezamăgit, prietene din mediile online. Și mă bazam pe forța ta de a mobiliza masele pentru o cauză bună!

Ajutor

4 comentarii leave one →
  1. Martie 26, 2015 18:16

    Sa nu fie cu suparare, si nici ca o scuza , dar sa stii ca Facebook isi schimba algoritmii si foarte multi prieteni nu vad ceea ce postezi tu, repet, foarte multi! Nu iau partea nimanui, nu-mi iese nimic din asta, dar e realitate. Facebook partajeaza ceea ce postezi tu dupa proprii algoritmi, de la poze ,la statusuri si articole. De aceea exista posibilitatea de sponsorizare a ceea ce postezi, ca TOTI prietenii + alte persoane sa poata vedea ceea ce postezi tu. Pe scurt, nu investesti… nu se partajeaza 100% tot ceea ce postezi.

  2. Laura Driha permalink*
    Martie 27, 2015 13:37

    addicted, cunosc algoritmii de care vorbesti. Asa cum ti-am zis pe Facebook, nu doar pe platforma respectiva am postat. Si am postat zilnic, alaturi de alte chestii – care, in mod ciudat – au fost vizibile, Like-uite si apreciate. Nu stiu cat s-a vazut sau cat le-a pasat oamenilor dar asa cum reiese din unele reactii venite aseara la acest post nici daca ar fi vazut nu ar fi facut mare lucru pentru ca oamenii nu cred, mai ales cand vine vorba de bani, ca o poveste de acest gen este reala.
    Din fericire au existat si reactii pozitive in urma acestui post si asta este, pana la urma, tot ceea ce conteaza.
    Multumesc pentru comentariu, intrase in spam si acum l-am vazut! 🙂

Trackbacks

  1. Need help for helping a “friend” in need of help | Teach3r's Blog
  2. MULTUMESC!!! | Laura Driha

Lasă un răspuns

