Skip to content

MULTUMESC!!!

Martie 27, 2015

Dragii mei,
Nu pot închide această zi fără un uriaș MULȚUMESC pentru toți aceia dintre voi care s-au implicat săptămâna asta în rezolvarea apelului lansat de mine Luni!
N-am cuvinte să măsor recunoștința pe care v-o port pentru că v-ați moblizat financiar, fizic și moral întru salvarea unei vieți, a unui om!
Sunt încă surprinsă de valoarea cuvântului meu în fața unor oameni relativ străini, de încrederea pe care mi-au arătat-o, de eforturile pe care le-au depus unei cauze ce părea, cel puțin în primele zile, fără șanse concrete de realizare.

Vă mulțumesc că v-a păsat, că ați alergat, că ați rugat alți oameni să ajungă la bancă când nu vă permitea timpul dar o facea cu toată forța sufletul, că v-ați intors din drum și când a închis la casierie n-ați plecat acasă ci ați încercat la poștă, că ați dat vestea mai departe și ați vrut cu orice preț să ajutați.

Mi-ați redesenat Nordul, reîncărcat speranța!


Ați reușit, am reușit! Împreună! Să adormiți cu gândul că ați ajutat un om să trăiască!


Noapte bună și să ne auzim/citim sănătoși!

No comments yet

Lasă un răspuns

