Skip to content

Poate ne mutam

Martie 29, 2015

Poate.

                                    Dar tare mi-ar face plăcere! Aș vrea să mut blogul și pe toți cei care vor să-l urmeze, pe .ro.

                         Am verificat, pavajdecatifea.ro e încă disponibil și deși mai durează puțin să mă documentez în legătură cu tot ce presupune transhumanța (înregistrare, domeniu pe viață, transfer de la wordpress, găzduire, etc.), sper să-mi iasă.

                                   Am mai vrut  și altădată, de aia zic cu „poate” în față. De data asta poate reușesc să mă ocup mai serios!

                       Emilia, pardon, talentata Emilia mi-a făcut logo. E tot cu fluturași și numele meu și nuanțe de verde, dar altfel. Viziunea, conceptul și rezultatul final îi aparțin în totalitate iar eu, unic beneficiar al muncii ei nu pot decât să mulțumesc sonor pentru cadou și dăruire și  să-l așez cuminte, la casă nouă, așa cum merită! Și să vă spun și vouă, că poate vreți să vă facă și pe voi fericiți! Să aruncați un ochișor pe ce lucrează, e un om frumos cu care sunt convinsă că veți relaționa perfect.

Logo Laura Driha Logo Laura Driha

                               Așa. Deci poate că ne mutăm. Poate că până la Paște. Și poate, dacă aveți vreun sfat în drumul pe care doresc să-l apuc, mi-l împărtășiți. Cu link-uri și recomandări și ce mai vreți voi, le primesc și promit să le studiez cu drag! 

                            Să ne citim sănătoși! Pe curând! 

No comments yet

Lasă un răspuns

