Skip to content

Balconul Laurei

Aprilie 9, 2015
Poveste reală (imediat în viitor, dacă am bucuria să câștig!) inspirată de Grădina lui Costin!
 ♥
                 Aș fi scris balcoanele, dar n-am decât unul. Ar fi strâns precis mai mulți curioși la un click distanță  dar nu ăsta-i scopul. Scopul e renovarea, indiferent de mijloacele folosite, de titlurile demne de ziarele online, de strategiile întru abonarea cu nemiluita la rândurile mele. V-aștept, v-aștept oricum, dar altă dată! 
               Când mi-a zbârnâit mailul de la Blogal Initiative cu vestea ca Provident ofera 500 Ron ca să-ți renovezi balconul (sau grădina, pentru rudele mai bogate!) m-am întrebat dacă băieții ăștia simpatici chiar citesc gânduri sau doar listele „în așteptare” de la IKEA! Prea ne-am nimerit la sumă, la destinație, la tema „verde”
                Așa cum v-am mai zis și cu o altă ocazie, treaba asta cu balconul este – pentru mine cel puțin –  o chestiune musai serioasăNu-i doar o trasare de linii într-un releveu, mi-l imaginez și trebuie sa fie o mică operă de artă! Verde și utilo-chic!
                Să te îmbie la poftit intr-însul, să ai unde te așeza (tu și-un musafir colocatar simpatic!), o zonă unde să fugi de soare când arde prea tare (noi doi ș-o umbrelă!), să poți intra desculț (podea de exterior  sub formă de ciocolată!) și-n pijamale fără să te simți intim cu vecinii (- Parasolar? –  Nu, nu păreți!), să uiți pe-o măsuță (rotundă, ce Feng-Shui-ul meu?) o carte deschisă, o cafea proaspătă (într-o cană „de oraș” cu dichis!) și, mai ales, o grămadă verde de flori, plante aromatice și… multe zâmbete!
                  Da, ăsta e ingredientul secret! Zâmbetul! Ei bine, mi-l dăruiți voi, dragi prieteni? L-aștept, l-aștept! Pe balcon!
 IKEA VERDE
 Lista-i gata și-n bugetul propus, produsele sunt în stoc și cu puțin noroc… Vă invit la aer proaspăt de etajul I, balcon deschis, la Constanta, să renovăm!
Balcon Laura
Pe curând!
Mulțumesc IKEA pentru veșnica inspirație și fotografiile „imprumutate” de pe site! 
4 comentarii leave one →
  1. Aprilie 10, 2015 12:01

    Laura, sa te oftic un pic sa-ti spun ca balconul meu are 13m ? 🙂
    So many ideas, so little budget.

  2. Aprilie 16, 2015 17:37

    13 m lungime per 1.2 latime 😀
    Cu vedere la cetatea din Brasov 😉

  3. Laura Driha permalink*
    Aprilie 16, 2015 19:10

    Pfff… Asta nu mai e balcon, e inca o garsoniera lipita de apartamentul tau! :))

Lasă un răspuns

