Skip to content

Romanii au Talent prin filtrul personal

Iunie 18, 2015

                  Dacă suntem prieteni și pe Facebook (dacă nu, ce mai așteptați, nu știți ce pierdeți?) sau dacă mă urmăriți pe Instagram sau pe Twitter (mai ales!) n-aveați cum să ratați informația că sezonul ăsta m-am distrat grozav la Romanii au Talent!

                   Online și offline, cam pe toate platformele pe care activez (pozele au ajuns și pe Tumblr!), n-am scăpat nicio ocazie să râd cu gura până la urechi într-un ritm care i-a dus pe cei mai suspicioși până la a se întreba dacă prietenii de la Pro TV îmi plătesc „intervențiile” din jurul subiectului. Mai ales că, din-cauză-datorită-și-pentru-că #inspirație #haioasă, am cam fost și pe TV, în zona de #live #tweet. În fiecare ediție, uneori și de 3-4 ori pe seară. Din păcate insă, e adevărat. Bani ca să mă distrez atât de tare n-am primit niciodată și, dacă nu mă mobilizez curând să-mi fac un număr de stand-up comedy cu răutăți tip „hater-isme”, nici n-am vreo șansă.

                      Am ratat o singură ediție – prima – și apoi niciuna. A fost prea mișto să-mi mai fac alte planuri pentru Vineri seara. Pe Twitter m-am conversat pentru prima oară cu cel mai simpatic dintre jurați – da, ați ghicit, inconfundabilul Andi Moisescu – și la invitația sa am ajuns într-una din Semifinalele Live (a 3-a!) și-n Marea Finală. Și acolo, în Galele Live, m-am amorezat iremediabil de tot ce înseamnă organizarea aia absolut matematică a fiecărei secunde, am înțeles că disperarea celor de acasă legată de „prea multe reclame” e doar o senzație, timpul având altă dimensiune când ești în platou și că, dacă ai noroc – oamenii pe care îi îndrăgeai de departe sunt la fel de simpatici și-n realitate și nu pleci deloc dezamăgit de felul lor de-a fi, ba chiar surprins pe alocuri!

                   Într-o ordine perfect aleatorie, mi-au plăcut:

echipa,  cu tot ceea ce înseamnă organizatul unei săli pline de oameni străini, diferiți și – pe alocuri – greu de introdus în atmosfera de „Nu aplaudați după momentul X că se recapitulează concurenții in direct” sau „Revenim in direct in Y minute, vă rugam să vă reluați locurile”.

Ioana P. și Dana I. din echipa Pro TV – care m-au primit, separat, cu un măgulitor „De abia așteptam să te cunosc, deși am senzația că te știu de o viață pentru că îți urmăresc fiecare postare”. Nu mă așteptam și mi-au desenat un zâmbet grozav cu această frumoasă alăturare de cuvinte!

Andi Moisescu – care rămâne, indubitabil, un om fermecător prin atenția la detalii care-i semnează fiecare gest, cuceritor prin naturalețea, răbdarea, eleganța și modestia atât de rar întâlnite la persoanele publice de pe la noi (ca „vedete” sună urât!) și imposibil de uitat pentru căldura cu care te învăluie când stați de vorbă și senzația permanentă c-ai vrea să-l revezi mai des. (asta ca să nu mă lungesc, că mi-am înnebunit deja toți cunoscuții cu „E chiar mai fain decât pare la Apropo TV!”)

Smiley și Bartoș care-s la fel de volubili, de nebuni și de adorabili și-n pauze sau repetiții, nu doar în direct.

Scena – ca sonorizare și joc de lumini – care se prezintă la fel de bine și-n realitate!

                          Ce nu mi-a plăcut:

– Că nu e în fiecare Vineri pe tot parcursul anului și – măcar vara – la Constanța! :)) 

                       Așadar, prieteni, recomand experiența pentru a înțelege complet mecanismul unui show de succes, pentru a cunoaște oameni cu care ai vrea să pleci acasă dar nu-ți încap în buzunar, pentru perspectiva panoramică și gustul de „nou”, pentru diversitatea culturală și emoțională și nu în ultimul rând – pentru amuzamentul garantat, indiferent în ce echipă vă situați! (team #twitter, team #andi, team #raduleasca sau #IhateThisShowButImStillOnTheHashtagPage team)

                      Mulțumesc încă o dată Andi & Pro TV pentru șansa de-a fi o mică parte din acest întreg atât de interesant și sper să ne revedem curând!

                    Iar cu voi, dragilor, mă văd negreșit și la Vocea României așa că rămâneți prin zonă, nu lipsesc mult!

Vacanță plăcută!

Romanii Au Talent Galele Live

No comments yet

Lasă un răspuns

