Skip to content

Gift Advisor

Octombrie 13, 2015
4 comentarii leave one →
  1. Octombrie 13, 2015 22:16

    Păi e simplu. Promovează ideea online, stabilește condițiile și tarifele și sigur cineva te va căuta. Cunosc și eu persoane cu harul acesta, al alegerii cadourilor. La serviciu de exemplu o singură persoană se ocupă de treaba asta la fiecare aniversare. Și îi iese de fiecare dată. Dacă la asta te pricepi de minune, profită. Succes

  2. Octombrie 14, 2015 09:25

    Multumesc, Kibedi! Si eu sunt acea persoana la mine la birou! 🙂 O sa ma gandesc serios dar pentru ca nu am mai auzit de cineva care sa faca treaba asta contra-cost, mi-e greu sa ma orientez spre un tarif! Dar o sa ma gandesc! 🙂

  3. lauravonka permalink
    Noiembrie 17, 2015 02:09

    Eu te-as plati! Fiindca raman de fiecare data in pana de idei! Sau poate fac prea multe cadouri haha

    • Laura Driha permalink*
      Noiembrie 17, 2015 13:47

      Sunt aici daca ai nevoie de ajutor! Momentan, gratuit! Asa ca profita! :))

Lasă un răspuns

